پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
عبد شریفی:
فرمانده بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیه الله(عج) گفت: بسیج کارگری آماده هرگونه همکاری با صنعتگران و تولید کنندگان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

فرمانده بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تبریک انتصاب اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت : با توجه به ظرفیت های گسترده تولیدی و صنعتی موجود در کلانشهر شیراز بویژه شهرک صنعتی بزرگ ،بسیج کارگری همواره شانه به شانه مدیران و حامیان صنعت آماده هرگونه همکاری و خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان عزیز می باشد.

عبد شریفی در گفتگو با روابط عمومی ناحیه اضافه کرد : بسیج کارگری با توجه به نگاه ویژه خود به خانواده های زحمتکش کارگران و همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی در این قشر آمادگی ارائه خدمات فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی و رفاهی به کلیه کارگران عزیز و خانواده های محترم این قشر زحمتکش می باشد.

وی در ادامه افزود: با تعامل گسترده ای که با مراکز فرهنگی و رفاهی در سطح شهر شیراز صورت پذیرفته ، می توان مخارج کارگران را تا سطح قابل توجهی در این زمینه ها کاهش داد و باعث ایجاد نشاط و انگیزه شد.

عبد شریفی در پایان اظهار داشت: یکی از راه های پیشرفت در تولید و فعالیت های اقتصادی مراکز صنعتی استفاده از تجربیات صنعتگران موفق می باشد.در همین راستا بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در نظر دارد در جهت بهبود ظرفیت های تولیدی شرکت های واقع در شهرک صنعتی و انتقال دانش ها و تجارب واحد های صنعتی موفق در عرصه تولید، سلسه بازدیدهایی از این مراکز در سطح استان و همچنین سراسر کشور برگزار نماید که اولین بازدید به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مقدس مشهد برگزار می گردد .  


نام:
ایمیل:
* نظر: