جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
رئیس مجمع عالی بسیج زرقان در بین الصلاتین نماز جمعه هفته دفاع مقدس:

به گزارش   تنویر زرقان ،جمالی رئیس مجمع عالی بسیج زرقان در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته زرقان ، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: باید در راستای پاسداری از خون شهدا و گسترش سبک زندگی ایرانی و اسلامی تلاش کنیم.

وی دلیل حرف‌های پوچ اخیر ترامپ علیه ایران را به خاطر شکست‌های پشت سرهم آمریکا در مقابل ایران در منطقه برشمرد و عنوان کرد: آمریکا در تمامی زمینه از جمله‌ تحریم‌های اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

IMG_6007

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرقان افزود: صحنه دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ کربلا و در همان امتداد است و بسیار زیبا و منطقی خواهد بود که هرسال دقیق‌تر دفاع مقدس را از دریچه عاشورا و کربلا و محرم ببینیم و این حادثه و رویداد ناریخی هر سال پررنگ ترو پرفروغ تر خواهد بود.

رئیس مجمع عالی بسیج زرقان بیان کرد : رزمندگان و نیروهای دفاع مقدس زیباترین تابلوهای عشق و دلداگی به اهل بیت (ع) را ترسیم کردند و یکی از اساسنامه جمهوری اسلامی ایران این هشت سال دفاع مقدس است که در معرض دید همه جهان قرار گرفت.

جمالی افزود : امروز دشمن در صدد از بین بردن روحیه اسلامی بین جوانان و نوجوانان ما هست که یکی از این راه ها فضای اجتماعی مجازی است که باید کنترل شود.

وی گفت : دشمن زمانی که نتوانست در جنگ تحمیلی به اهداف خود دست پیدا کند، از مسیر تهاجم فرهنکی و در قالب جنگ نرم علیه فرزندان ایران اقدام کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج زرقان در پایان تاکید کرد : سلحشوری مدافعان حرم به واسطه پیام و قیام در ۸ سال دفاع مقدس است و مدافعان حرم در امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت می کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: