گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تعبد، ولایتمداری و تابعیت از امام باید در همه شئون زندگی نمود یابد، عنوان کرد: مقام عظمای ولایت با علم بر عمق مسائل می‌فرمایند برای حمایت از تولید داخل از اجناس خارجی‌ای که مشابه داخلی دارند خریداری نشود یا امر به توجه و عمل به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا می‌دهند، تعبد حقیقی حکم می‌کند بی چون و چرا به آن عمل شود زیرا همه اینها آزمون تعبد است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام  والمسلمین علی سعیدی  نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم  عزاداری  شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا در حسینیه عاشقان کربلای مازندران، اظهار کرد: حماسه کربلا مستندترین واقعه تاریخ است که طی آن  واقعه عاشورا با دو چهره باطنی و  ظاهری به همگان معرفی شده است.

وی در تکمیل معارف یاد شده،  ظاهر حماسه عاشورا را همان واقعه سال 61 دانست و افزود:  باطن عاشورا نه برای آن روز قابل توصیف بود و نه بعد از 1500 سال از گذشت آن واقعه  برای امروز قابل توصیف است که این نشان از عظمت  حادثه کربلا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به خیانت دستگاه اموی، انتشار و تبلیغ 60 هزار اهانت علیه خاندان نبوت و امامت  با لعن نسبت به معصومین(ع) در نماز را از جمله برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی دشمنان آن امام معصوم(ع) دانست و یادآور شد: عمق حقایق حادثه  آنقدر گسترده است که بیانش از سوی امام حسین(ع) برای همه مردم مقدور نبوده و مخاطب نمی‌توانست آن را درک کند ، اما  امروز  80 میلیون ایرانی یک‌دل و یک‌صدا برای  حماسه امام حسین(ع) و ولایتمداری و وفاداری یاران و خاندانش در کربلا عزاداری می‌کنند.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه  لازمه همراهی با رهبری را  برابری با تراز اخلاص، تعبد و ولایتمداری برشمرد و خاطرنشان کرد: متعبدترین انسان‌های تاریخ، همراهان امام حسین(ع) در عاشورا بودند که بدون سؤال از چرایی نهضت و حرکت امام(ع)،  ایستادگی داشته و جان فدای ولایت و اسلام کرده و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تعبد، ولایتمداری و تابعیت از امام  باید در همه شئون نمود یابد، عنوان کرد: مقام عظمای ولایت با علم بر عمق مسائل می‌فرمایند برای حمایت از تولید داخل  از اجناس خارجی‌ای که مشابه داخلی دارند خریداری نشود یا امر به توجه و عمل به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا می‌دهند، تعبد حقیقی حکم می‌کند بی چون و چرا به آن عمل شود زیرا همه اینها آزمون تعبد است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه  و عراق خاطرنشان کرد : متعبدترین افراد کسانی هستند که حکم ولی زمان را  با جان و دل عمل می‌کنند، گرچه امروزه با شناختی فلسفه حضور در  مناطق مورد ظلم قرار گرفته اجر و مزد مجاهدت و دفاع از اسلام و مظلومان کم نخواهد شد.

وی در پایان شناخت، محبت، اطاعت و جهاد در راه خدا  را درس‌های پدیدار شده در عاشورا  توصیف کرد.
انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: