گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
سرهنگ رستمی به تنویر خبر داد؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از برگزاری مراسم یادواره شهدای وتجلیل از رزمندگان وایثارگران هماشهر درهفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان سرهنگ روح اله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از برگزاری یادواره شهدای هماشهر وتجلیل از رزمندگان وایثارگران خبرداد و اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه 4 مهرماه از ساعت 9 صبح در مسجد ولیعصر هماشهر برگزار می شود.

وی حفظ نام و یاد شهیدان، فضیلت ها و ارزش های والای دفاع مقدس را نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود: یادواره های شهدا موجب  می‌شود که نسل جوان علاوه بر آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت بتوانند در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های موثری بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان اضافه کرد: برای تبیین نقش و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت که در جنگ متبلور شد، بیش از هر چیز نیازمند بررسی درست دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس هستیم از این رو حرکت جدی تحقیقاتی و علمی پیرامون موضوع ضروری به نظر می رسد.

رستمی با بیان اینکه برای حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس باید این فرهنگ با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور تثبیت شود ادامه داد: بزرگداشت شهیدان از یک سو تعظیم صبر و صلابت و تکریم فخر و شرافت بوده و از سویی تعمیم شور و حماسه و تحصیل نور هدایت و تکریم و تجلیل است.

وی بیان داشت: ما باید در صحنه فرهنگی، گام برداریم و باید با اطاعت از ولی امر مسلمین و پیروی از خط امام راحل، تداوم بخش خون شهیدان باشیم

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تصریح کرد: شهرستان سپیدان بیش از 400 شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که این افتخاری بزرگ برای این شهرستان و سندی از ایثارگری و گذشت مردان این دیار بوده که باید قدر این شهدا را دانسته و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش و جدیت کنیم.

رستمی با بیان اینکه این شهدا الگوی همیشه پایدار ایثار و گذشت هستند، افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا یادواره این شهدای والامقام با شکوه هرچه تمام تر در شهرستان برگزار شود چرا که این شهدا در راه دفاع از میهن اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پایان از عموم مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان ومسئولان خواست مانند گذشته نیز در این یادواره حضوری فعال داشته باشند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: