گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
بمناسبت هفته دفاع مقدس؛
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ قبور مطهرشهدای شهرستان با حضور جمعی از دانشگاهیان؛ مسئولان و خانواده های شهداء عطرافشانی و غبارروبی شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و به همت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی سپیدان و بمناسبت هفته دفاع مقدس؛ قبورمطهرشهدای شهرستان باحضورجمعی ازدانشگاهیان؛ مسئولان و خانواده های شهدا عطرافشانی و غبارروبی شد.

مهدی شیخ موحد در گفتگو با تنویر سپیدان اظهار کرد: وظیفه ما امروز در قبال شهداء سنگین تر از قبل است و کمرنگ کردن نام و یاد شهداء ااین اسطوره های مقاومت و ایثار صدمات جبران ناپذیری به فرهنگ و پیکره جامعه وارد خواهد کرد،امروز یاد شهداء در زندگی ها مشهودتر از گذشته    است؛ کاری که شهداء با دستان خالی ولی با ایمانی راسخ انجام دادند باید برای همیشه و برای نسلهای سوم و چهارم الگو شود؛ لحظه به لحظه دفاع مقدس باید ثبت و ضبط می شد تا ابرای آیندگان سندی عظیم و ماندگار به امانت می ماند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدسپیدان گفت: با توجه به حماسه و دلاورمردی رزمندگان و شهداء در دوران دفاع مقدس این مدال افتخار تا ابد برسینه سربازان حضرت روح الله(رض) ثبت شد و برای همیشه شهداء افضل ترین افراد جامعه خواهند بود.

شیخ موحدافزود: شهداء قهرمانان همیشه زنده تاریخ اند و اسطوره های ما برای همیشه خواهند ماند؛ آنها از جنس نور بودند و زمین مجالی برای آنها نبود؛ متاسفانه امروز از نام و یاد شهداء فاصله گرفته ایم و شهداء را فقط برای برخی از مواقع و در روزهای خاص در تقویم می خواهیم.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد سپیدان گفت: شهداء فردای قیامت به جای شفاعت؛ از ماشکایت خواهند کرد، ما به جای ادامه دادن راهشان؛ هدفی دیگر انتخاب کرده ایم و مسیری به دلخواه میرویم؛ جامعه امروز ما کمتر رنگ و بوی شهداء ادارد و ا زراه و روش شهداء دو رشده ایم.

 نام و نشان؛ پست و مقام حرف اول را می زند و از شهداء برای منافع خود استفاده می کنیم، نام شهداء را برای چندساعت می خواهیم و بعد فراموش می شوند تا برنامه های بعدی؛ تصاویر شهداء در محل زندگی و کارمان جای خود را به تبلیغات داده است.

این استادددانشگاه بیان کرد: اگر شهداء امروز در میان ما بودند آیا از وضع زندگی و امورات ما راضی بودند؟ اگر می دیدند برای نام و نان چقدر تلاش می کردیم، از ما و از عملکرد ما روی بر می گردانند. ما شهداء را برای خودمان می خواهیم؛ فقط و فقط برای رسیدن به خواسته هایمان.

در پایین این مراسم، اساتید و کارکنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدای شهرستان سپیدان به مقام شامخ شهدای آنها ادای احترام کردند و باشهدا و آرمانهای امام راحل تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ با تشکر از اسماعیل خادم

 

نام:
ایمیل:
* نظر: