گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان سپیدان؛
جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب چی و۴۰۰ شهید شهرستان سپیدان با حضور شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان ،سرهنگ رستمی فرمانده سپاه و رجائی دبیر ستاد شهدای تخریب استان در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان به نقل از سپیدان فردا ، شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدای معزز هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه بویژه ما مسئولین است.

وی هدف برگزاری یادواره های شهداء را آشنایی نسل جدید با آرمانهای شهیدان و فرهنگ شهادت برشمرد و افزود: ما باید خانواده های شهدا را تکریم کرده و نسبت به بررسی و رسیدگی به امورات آنان پیگیری مجدانه داشته باشیم.

فرماندار سپیدان همکاری ادارات ذیربط جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان را ضروری دانست وافزود:می بایست از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود تا بتوانیم اجرای یادواره‌ها را در سطح شهرستان تداوم بخشیم.

در ادامه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان بر برگزاری نمایشگاه آبرومند از آثار و ارزشهای امام و شهداء و انقلاب در کنار این یادواره تاکید کرد و گفت: حضور پررنگ و چشمگیر آموزش و پرورش و دانشگاهها در این نمایشگاه ضروری است و باید همه نسل امروز با این اندیشه ها و ایثار و فداکاری ها که از افتخارات ماست آشنا شوند.

وی افزود: همه کمیته های یادواره باید با خلاقیت و ابتکار ،جامعه را نسبت به مشارکت خودجوش و مردمی در این یادواره بسیج کنند.

رستمی در ادامه این جلسه با تاکید بر توجه به عمق ، روح و جذابیت این یادواره گفت: بزرگداشت شهداء یک نماد است و برقراری ارتباط بین پیام شهداء و نسل جوان، باید همراه با الهام بخشی ،اثربخشی و موج آفرینی باشد.

در پایان هریک از مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در برگزاری هر چه بهتر این مراسمات بیان کردند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

گفتنی است: یادواره شهدای تخریب چی و۴۰۰ شهید شهرستان سپیدان نوزدهم مهرماه سال جاری در سپیدان برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: