گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
مسئول نمایندگی سپاه سپیدان در اجتماع مراسم عزاداری پایوران:
حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی سپاه سپیدان گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، حجت الاسلام کاظم معصومی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سپیدان، روز گذشته در حاشیه اجتماع بزرگ مراسم عزاداری ماه محرم پرسنل رسمی و وظیفه ناحیه اظهار داشت: برای ورود و آغاز هر کاری به هر چیزی شرایطی مورد نیاز است و در آستانه ماه محرم هم باید خود را برای ورود به این ماه مهیا می‌کردیم که این مراسم آغاز راه این ماه بود.

وی تاکید کرد: استفاده از فرصت ماه محرم مردم شهر اردکان با روضه و برافرشتن پرچم عزا وارد این عرصه شدند و خود را آماده کردند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم بیان کرد: اندیشیدن در مورد تقارن محرم و دفاع مقدس، بین عاشورای حسینی و دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که هر آنچه که در دفاع مقدس گذشت و همه ما دیدیم در مسیر درس گرفتن از قیام عاشورا بود

فرمانده سپاه شهرستان گرگان تصریح کرد: ما برای اعتلای دین و ماندگاری انقلاب در کنار مردم قرار داریم و آماده‌ایم در هر عرصه‌ای  در کنار مردم باشیم و سرباز کنیم سینه سپر می‌کنیم و آستین بالا می‌زنیم.

معصومی افزود: مردم ما مردم خوبی هستند و آمادگی کارهای فرهنگی را دارند اما باید زمینه را فراهم کنیم و در این مسیر کارهای فرهنگی و یا اردوی جهادی را داریم تا زمینه شور و شعور را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسم سیاه‌پوش کردند و برافرشتن پرچم عزای حسینی بود اما برنامه‌های زیادی باید در ماه محرم برنامه‌ریزی و انجام شود و مردم مانند رزمندگان در بستر جنگ نرم با دشمنان قرارداشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپیدان تاکید کرد: تقاضای ما از مردم و هیئت‌های مذهبی با توجه به توام شدن محرم با هفته دفاع مقدس این است که به صورتی برنامه‌ها را پیش ببریم که مدافع حریم باشیم که زمینه مدافع حرم بودن همین است.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: