جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت:هیات تراز انقلاب اسلامی هیاتی است که مورد رضایت اهل بیت (ع) و امام حاضر جامعه اسلامی باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان طی سخنانی در جمع مداحان ،مسئولین هیئات و شاعران ایینی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس یادآور پایداری مردان نستوهی است که با اتکاء الهی و پشتوانه زعامت پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ملّتی بزرگ، نام خود را بر تارک هستی برای همیشه تاریخ به ثبت رساندند و گرامیداشت این ایام گام بزرگی در راستای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است. امام جمعه سروستان در ادامه این مطلب افزود:دوران طلایی و ماندگار دفاع مقدس معرف زنان و مردان غیوری برای آیندگان است که با تربیت فرزندانی دلیر و ایثارگر در راه اعتلای آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
سرگرد اکبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ابام محرم الحرام بر لزوم شناخت انحرافات و بدعت ها در ایین مقدس عزاداری سیدالشهدا تاکید کرد و افزود: مداح تراز انقلاب اسلامی با در ک صحیح و به هنگام باید مفاهیم بلند حماسه عاشورا را به بهترین نحو ممکن به مستمع ارائه کند و در واقع باید فرمایشات رهبری عزیز انقلاب در باب چگونگی عزاداری صحیح الگوی تمامی مداحان باشد.وی  در ادامه بیان کرد: هیات تراز انقلاب اسلامی هیاتی است که مورد رضایت اهل بیت (ع) و امام حاضر جامعه اسلامی باشد.
فرمانده سپاه سروستان گفت: جهت دهی به عواطف اصیل و پاک جامعه به ویژه در بین جوانان و تعمیق معرفت و افزایش آگاهی ها بخشی ازرسالت هیئات مذهبی برای اثرگذاری بر مخاطب محسوب می شوند. باتید تلاش کرد پیوند نسل جوان را با امام حسین و روضه محکم تر کنیم و لازمه این مهم تبعیت محض از ولایت است

جهت دهی صحیح به عواطف پاک جوانان بخشی از رسالت هیئات مذهبی تراز انقلاب است
جهت دهی صحیح به عواطف پاک جوانان بخشی از رسالت هیئات مذهبی تراز انقلاب است
جهت دهی صحیح به عواطف پاک جوانان بخشی از رسالت هیئات مذهبی تراز انقلاب است
نام:
ایمیل:
* نظر: