جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
همزمان با هفته دفاع مقدس
همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم حسینی(ع)سومین یادواره شهدای روحانی شهرستان سروستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سومین یادواره شهدای روحانی سروستان با حضور مسئولین  شهرستان ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف  مردم ولایتمدار ،بصیر و شهید پرور سروستان برگزار شد و از مقام شامخ شهیدان حجج اسلام؛ محمد عباسی، هاشم زارع و محمد رضا معصومی تجلیل شد.

برگزاری سومین یادواره

در ابتدای این محفل  معنوی، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه سروستان در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای روحانی ما در طول دوران دفاع مقدس، دوشادوش همه رزمندگان در راستای دفاع از اسلام و انقلاب جنگیدند و به فیض پرافتخار شهادت دست یافتند. وی در ادامه این مطلب افزود:شهدای روحانی  در طول دوران دفاع مقدس هم حافظ مرزهای فکری و عقیدتی بودند و هم حافظ مرز های جفرافیایی ایران اسلامی و به حق بسیار مظلوم هستند.

درادامه حجت الاسلام والمسلمین ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه

 سروستان در سخنانی ضمن تجلیل از رشادت ها، ایثارگری ها و جانفشانی همه شهدا به ویژه شهدای روحانیت اظهار داشت: اطاعت از ولایت و  همراهی با مردم در جهت گسترش فرهنگ ناب اسلامی از جمله ویژگی های شاگردان راستین مکتب حسینی است.

برگزاری سومین یادواره
 
وی در ادامه این مطلب با اشاره به مجاهدت ها و از جان گذشتگی های این قشر بااخلاص و فداکار جامعه اسلامی در دوره های مختلف تاریخ پرفراز و نشیب اسلام تصریح کرد: مقابله با انحرافات دینی آن هم بدون توجه به خطرات موجود و بذل جان خویش در این مسیر از دیگر ویژگی های روحانیت طراز انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان با اشاره به نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس افزود:

روحانیون با مشروعیت بخشیدن به مقوله دفاع رزمندگان و ایجاد انگیزه الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

حجت الاسلام ظهرابی در ادامه تصریح کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی دشمن با ایجاد نقشه های شوم و برنامه ریزی های بسیار به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد شک و تردید بین رزمندگان بود، اما این توطئه، با حضور روحانیت از بین رفت و ما حتی یک لحظه تردید را در چهره های رزمندگان ندیدیم.

برگزاری سومین یادواره

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان بیان داشت: نقش مهم روحانیت در دفاع مقدس، مشروعیت بخشیدن به مقوله دفاع بود تا رزمندگان با انگیزه الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و به دفاع از اسلام و انقلاب بپردازند.

وی به توطئه های امروز دشمن اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در این فکر است تا روحیه ایثارگری را در بین مردم از بین ببرد و ما نیز نباید به آنها اجازه دهیم، تاریخ دفاع مقدس تحریف شود و باید مراقب نقشه های شوم آنها باشیم.


 


نام:
ایمیل:
* نظر: