آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مسئول کانون بسیج فرهنگیان:
سروان پاسدار افشاری نژاد گفت: اين موفقيت، پيشرفت و امنيت مرهون خون مقدس شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و شهداي حرم مي باشد.
به گزارش تنوير، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست های روشنگري در خصوص جنگ نرم در دبيرستان شهيد بستانپور و هنرستان شريعتي، اين نشست ها با سخنراني سروان پاسدار محمد جواد افشاري نژاد برگزار گرديد.
اين پيشرفت و امنيت مرهون خون شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم است

افشاری نژاد ابتدا با گراميداشت ايام محرم الحرام و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف گفت: اين موفقيت ها و پيشرفت ها و امنيت مرهون خون مقدس شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و شهداي حرم مي باشد.

 وی این را هم افزود: تکليف شهدا گذشتن از جان و خون خودش جهت آبياري درخت انقلاب اسلامي بود و تکليف شما دانش آموزان تقويت بنيه علمي و اعتقادي و معنوي چون آينده، نظام به مديريت و همت شما نياز دارد و شما بايستي مصداق مشخص در تراز انقلاب باشيد که آن هم به گفته حضرت امام(ه)و فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) مديران متعهد و متخصص مي باشد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه ريزي دشمنان جهت نسل جديد انقلاب و جنگ نرم گفت: در حال حاضر دو مصداق مهم جنگ نرم در کشور وجود دارد 1-ماهواره2-شبکه هاي مجازي و عنوان کردند.

وي در خصوص شبکه هاي مجازي بیان کرد: هدف اصلي دشمنان از بوجود آوردن شبکه هاي مجازي سرگرم کردن جوانان و نوجوانان و انحراف شان از آرمانهاي انقلاب و نشر اکاذيب و دروغ پراکني و ترکيب دروغ و راست و خوراندن موارد ضد اخلاقي و به ذهن جوانان و نوجوانان ماست.

افشاری نژاد در پایان بر این مسئله تاکید کرد: آگاهي از چگونگی برنامه ريزي دشمن مي تواند ما را در مقابل اين هجمه آسيب ناپذير تر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: