آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
فرمانده سپاه ثارالله شیراز :
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: نمایشگاه "بهشت خاکی" با 3 هزار متر مربع از ابتدای هفته دفاع مقدس تا پایان آن در باغ جنت شیراز برپا شده که در صورت استقبال مردم تمدید می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ پاسدار موسی زارعی  با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که از سوی سپاه ثارالله برگزار می‌شود اظهار داشت: نمایشگاه "بهشت خاکی" با 3 هزار متر مربع از ابتدای هفته دفاع مقدس تا پایان آن در باغ جنت شیراز برپا شده که در صورت استقبال مردم تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تلفیقی از هنر و رزم است، گفت: در بخشی از این نمایشگاه فرماندهان جنگ، خانواده شهدا و فرماندهان سپاه استان فارس به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و شهدا می‌پردازند که همزمان به صورت زنده از شبکه استان فارس پخش می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز با بیان اینکه در این نمایشگاه شهدای مدافع حرم جایگاه ویژه‌ای دارند، افزود: هر شب در کنار سخنان فرماندهان خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان فارس به ذکر خاطراتی از شهدای خود می‌پردازند.

زارعی با اشاره به بخش رزمی نمایشگاه بیان کرد: هر شب حدود 100 نفر از نوجوانان بسیجی استان فارس در یک رزم شبانه آموزشی شرکت می‌کنند و یکی از عملیات‌های جبهه مقاومت را در سوریه انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات، منطقه‌ای توسط دانش‌آموزان از دست داعش فرضی آزاد می‌شود و دانش‌آموزان بسیجی قسمتی از آنچه را که در سوریه رخ می‌دهد، تمرین می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز عنوان کرد: در جنب این نمایشگاه محصولات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نظیر پوشاک اسلامی، لوازم التحریر ایرانی و بازی‌های فکری ارائه می‌شود.

زارعی گفت: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه، پتروشیمی شیراز، سپاه فجر و کنگره سرداران شهید استان فارس و پایگاه مسجدالرضا برپا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: