گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
در گفتگوی مسول سازمان بسیج رسانه فارس از روزنامه عصر مردم عنوان شد؛
دیدار صمیمانه رئیس و شورای مرکزی سازمان بسیج رسانه با محمد عسلی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه عصر مردم در دفتر این روزنامه

به گزارش "روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس" روز گذشته مصطفی اژدری مسئول سازمان بسیج رسانه فارس به همراه اعضای شورای مرکزی این سازمان با محمد عسلی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه عصر مردم در دفتر این روزنامه دیدار و با وی به گفتگو نشست.

اژدری در این دیدار ضمن اشاره به رسالت رسانه ها در عصر حاضر گفت: ثبات قدم و مطالبه گری دو شاخصه بسیار مهم است که انتظار می رود رسانه ها خود را پایبند و ملزم به آن بدانند.

وی در ادامه با اشاره به رویه و رویکردهای سازمان بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه خانه تمام اصحاب رسانه است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و تلاش بنده و همکارانم در این سازمان این است که به گونه ای عمل کنیم تا همه خبرنگاران احساس کنند بسیج رسانه متعلق به آنهاست.

مسئول سازمان بسیج رسانه در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت در چارچوب اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و ریل گذاری صحیح برای حرکت اصحاب بسیج رسانه در این مسیر را مهمترین هدف خود در سازمان بسیج رسانه می دانیم.

در ادامه این دیدار، محمد عسلی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه عصر مردم نیز طی سخنانی گفت: بسیج رسانه علیرغم همه توفیقات و تلاشهایی که طی سالهای گذشته داشته است، اما زمانی موفق خواهد بود که بتواند روحیه بسیجی را به رسانه های استان تزریق کند و در این عرصه تحول آفرین باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا تبلور روحیه بسیجی را در قلم و فکر اصحاب رسانه ببینیم و در صورت تحقق این امر، بسیج رسانه به اهداف خود با موفقیت دست یافته است.


برچسب ها: بسیج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: