پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
در سالن شهید فهمیده برگزار گردید
به منظور توانمند سازی و ارتقاء آگاهی اعضای کارگروههای موضوعی و تخصصی ، مسئولین و دبیران شوراهای قشر کارگاه آموزشی شهید محسن حججی با حضور کارشناس مسائل راهبردی در سالن شهید فهمیده این ناحیه برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه جناب سرهنگ دوستدار فرمانده ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از اهمیت تشکیل هییت اندیشه ورز  و پر محتوا بودن کارگروه های تخصصی جهت راهکارهای مفید در برنامه های اجرایی و عملکردی ناحیه صحبت کردند.

در ادامه جناب آقای دکتر رضایی ضمن تشکر از حضور افراد حاضر در مورد برنامه ابلاغی سال و برگزار کردن کیفی جلسات کارگروه ها و اقشار و چگونگی تعامل با نخبگان صحبت کردند.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها دانست و گفت: در نگاه انقلاب، نگاه به فرد در جامعه متفاوت است و اصل، فرهنگ است و فرهنگ پیشران حرکت است.

رضایی با بیان اینکه اگر به فرهنگ توجه کنیم می‌توانیم تداوم راه شهیدان را به نحو شایسته پیش ببریم گفت: ما باید به فکر فتح خرمشهرهای جدید باشیم و این دقیقا مبتنی بر همان چیزی است که در دفاع مقدس طی شده است.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه در حرکت رزمندگان قدرت مادی موثر نبود بلکه قدرت الهی و معنویت و نصرت الهی باعث پیروزی شد گفت: همین نگاه معنوی ما باعث جنگ و هجمه همه جانبه علیه ما در گذشته شد و امروز نیز شبیخون فرهنگی را شاهد هستیم.

رضایی با برشمردن تلاش‌های دشمن در عرصه جنگ نرم با کمک ماهواره‌ها و تلاش برای تغییر از درون ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: ما نیازمند فرهنگ راهبردی مبتنی بر ارزش‌های انقلابی هستیم که نوعی از آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی با ضروری شمردن حضور گسترده نخبگان بسیجی در عرصه‌های فرهنگی و بین المللی گفت: نیازمند حرکت جدیدی هستیم تا هویت فرهنگی انقلاب اسلامی را گفتمان سازی و جامعه‌ای طراحی کنیم و در این خصوص نقشه راه داشته باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: