جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
فرمانده سپاه قادرآباد خبرداد:
فرمانده سپاه قادرآباد در گزارش خبری هفته بسیج فرمانده سپاه قادرآباد به اجرای بیش از 60برنامه با محورریت امر به معروف و نهی از منکر و هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش سپاه قادرآباد، سرگرد پاسدار شهرام قاسمی فرمانده سپاه قادرآباد در نشست خبری هفته دفاع مقدس با ابراز خرسندی از تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و هفته امر به معروف گفت: بهترین معروف ترویج فرهنگ شهدات است و این اگر در جامعه تلالو پیدا کند تمام مشکلات و آسیب های موجود مطمئنا برطرف خواهد شد.

شهرام قاسمی ادامه داد: امام حسین (علیه السلام) برای ترویج دین جدش قیام کرد و به گونه ای امر به معروف و نهی از منکر نمود و نظام مقدس ما که شهدای زیادی از جمله 15000شهید استان فارس و 124شهید بخش مشهد مرغاب تقدیم انقلاب کرده است امتداد همان راه است.

قاسمی افزود: امسال تجربه ای بی نقص در برنامه های هفته دفاع مقدس همین تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر می باشد که روحیه جهادی برگزار کنندگان را تقویت می کند و باعث بدست آوری قلوب مخاطبان خواهد شد.

وی گفت: بیش از 60برنامه در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت که یادآور رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام خواهد بود ان شا الله.

قاسمی گفت: مهم ترین عناوین برنامه مجمع بسیج بخش، یادواره محله محور در مساجد و پیاده روی خانوادگی خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: