کد خبر: ۱۱۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه استهبان در کنفرانس خبری هفته دفاع مقدس:
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:همه باید تجربیات دوران دفاع مقدس را به رشته تقریر درآورند و در اختیار نسل جوان قرار دهند چرا که دوران دفاع مقدس یک گنجینه حاوی انواع تجربیات،ایثارگری ها،اخلاص،مقاومت،صبر و ولایتمداری است.

وی بیان داشت:دفاع مقدس برای مملکت ما یک برکت عظیم بود تا ابد،چرا که دانستیم که با مقاومت و غیظ در برابر دشمن می توانیم پیروز شویم و باید دانست که با گردن کج کردن در برابر دشمن،نمی توان راه به جایی برد.

احمدی جابری گفت:ما در دفاع مقدس شاهد اخلاص و ایثارگری های عجیبی بودیم بطوری که انسان را به یاد غزوات دوران حضرت رسول(ص) می اندازد.ما در این دوران فهمیدیم که اگر ایمان داشته باشیم با فئه قلیله می توان بر فئه کثیره غلبه پیدا کرد.

فرمانده سپاه استهبان گفت:ما نباید بگذاریم یاد و نام دوران دفاع مقدس در یاد نسل جوان و اذهان جامعه کم رنگ شود زیرا که این یک الگوی بزرگ برای همه اسلام و جهانیان و کشورهای مظلوم خواهد بود.ما باید یاد و خاطره شهدا را برای نسل جوان بازگو کنیم تا اینان بدانند که کشور ما چه کشور بزرگ و ملت ما چه ملت با اخلاصی است.

وی بیان داشت:امروز انقلاب اسلامی به برکت اسلام،الگوی بزرگی برای همه کشورهای دنیا بخصوص کشورهای مظلوم شده است و برای همین است که کشورهای مستکبر دائم به ایران اسلامی حمله لفاظانه می کنند و تمام وقت خود را صرف فکر کردن برای چگونگی تضعیف ایران اسلامی می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: