کد خبر: ۱۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
فرمانده سپاه عشایر فارس:
سرهنگ افسری در برنامه شبی با شهدا که در دبیرستان عشایری شهید بهشتی برگزار شد گفت: دفاع مقدس نقطه روشن و سند افتخار ملت است که بوسیله آن هم خاک را حفظ کردیم و هم امنیت را تضمین نمودیم.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس ، سرهنگ افسری در برنامه شبی با شهدا که در دبیرستان عشایری شهید بهشتی برگزار شد گفت: دفاع مقدس نقطه روشن و سند افتخار ملت است که بوسیله آن هم خاک را حفظ کردیم و هم امنیت را تضمین نمودیم  فرمانده سپاه عشایر فارس در ادامه گفت: شهدای ما در دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی هیچ چیز برای خود نخواستند و تنها خواسته شان رضایت خدا و ولی زمانشان بود که از این امتحان الهی به خوبی بیرون امدند.
 سرهنگ افسری در برنامه شبی با شهدا و با حضور دانش آموزان خاطر نشان شد: انقلاب ما و دفاع مقدس برهه هایی بودند که هم امام و هم امت به جمع بندی واحدی رسیدند که نظام اسلامی را پیاده سازی کنند و از جان و دل از آن مراقبت نمودند.
وی در ادامه افزود: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی از هوش اجتماعی و هوش معنوی خاصی برخوردار بودند و از جملاتی که مایه یاس و نومیدی است که متاسفانه امروزه بعضی از مسئولین به کار می برند هیچ گاه استفاده نکردند چون خاک و سرنوشت کشور برای آن ها مهم بود.
وی در پایان گفت: شما دانش آموزان با درس خواندن و مطالعه زیاد باید به استکبار جانی ثابت کنید که ما در همه برهه های زمانی آماده هستیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: