جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۳:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
در ششمین روز از ماه محرم
به همت بسیج دانش آموزی پسران جهرم، پنجمین سوگواره "احلی من العسل" با همکاری نهادها و ادارات مختلف، اجرا و از شبکه پنج استان فارس پخش زنده شد.
به گزارش تنویر جهرم، پنجمین سوگواره "احلی من العسل"، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) جهرم و با همکاری ستاد نماز جمعه، هیأت رزمندگان اسلام، اداره آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای جهرم، در مصلای نمازجمعه اجرا و از شبکه پنج استان فارس نیز به صورت همزمان پخش گردید.

سروان پاسدار فرشید میرزایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی جهرم در حاشیه برگزاری این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس اظهار داشت: پنجمین سوگواره "احلی من العسل" در جهرم با حضور 2000 دانش آموز بسیجی از 20 دبیرستان شهر جهرم، در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

وی با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم و همچنین ششمین روز از این ایام که به نام قاسم ابن الحسن(ع) نامگذاری شده گفت: این سوگواره با استقبال خوب دانش آموزان مقطع اول متوسطه و با اجرای برنامه های متنوع از قبیل روایتگری، مرثیه سرایی و نمایش خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس برگزار شد. 

فرشید میرزایی از برگزاری حلقات معرفتی صالحین با حضور طلاب بسیجی قبل از اجرای برنامه سوگواره نیز خبر داد و افزود: در این نشستهای بصیرتی که هر دبیرستانی به صورت جداگانه برگزار نمود مسائل مختلفی از قبیل: دفاع مقدس، مدافعان حرم، مباحث اخلاقی و اعتقادی به دانش آموزان ارائه شد.

در پایان سروان میرزایی از همکاری تمام ادارات و نهادها به خصوص دبیرستانهای سطح شهر، جهت هر چه بهتر برگزار شدن این سوگواره تشکر و تقدیر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: