آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
مجمع بسیج شهرستان با حضور اعضا و اقشار مختلف بسیج و نخبگان و جمعی از مسئولین با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه شهرستان در سالن جلسات شهید چگینی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جانشین فرمانده سپاه ناحیه جناب سرهنگ اسفندیاری ضمن خیر مقدم به حضار و مسئولین در جلسه ارائه گزارش کارگروه ها را شنیده و راجع آنها به بحث و گفتگو پرداختند .
مجمع بسیج شهرستان فیروزآباد با حضور امام جمعه و اعضای کارگروه‌های بسیج در سالن جلسات شهید چگینی سپاه تشکیل شد.

این مجمع بسیج متشکل از کارشناسان، متخصصین و نخبگان و نیز دلسوزان جامعه است که در  کارگروه های مختلف در خصوص مشکلات و کمبودهای جامعه به اجماع و نظریه پردازی و نیز ارائه راهکار برای عملیاتی کردن نظریه ها می پردازند.

در مجمع بسیج تهدیدها و فرصت‌های موجود در جامعه رصد و شناسایی می‌شود و در قالب کارگروه‌ها بیان شده و در جلسه شورای بسیج و مجمع بسیج مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده اظهار داشت: مکتب عاشورا و اتفاقات سرزمین کربلا همه درس های سیاسی و اسلامی را در برداشت و درس اصلی این مکتب این بوده است که زیر بار ظلم و ستم طاغوتیان نباید رفت.

امام جمعه فیروزآباد بیان کرد: عدم بیعت امام حسین (ع) با یزید و معاویه این بود که نباید طاغوت و زور بر دنیا حاکم شود، در همین راستا با هدف احیای شعار امربه معروف و نهی از منکر قیام کردند.

وی گفت: طاغوتیان عصر کنونی نیز با بهانه ها و ظلم های متعدد بر بلاد های مظلوم مسلمانان نقش یزیدیان و معاویه های آن زمان را دارند ولیکن هنوز حسینی هایی هستند که با لباس عاشورایی و مکتب زینبی از اسلام دفاع می کنند.

هاشمی زاده اظهار داشت: ملت جمهوری اسلامی ایران نیز مکتبی بر گرفته از اسلام ناب شیعی و عاشورایی دارد و در مقابل دشمنان خود سکوت نکرده و هرکجا صدای مظلومی برخیزد به یاری و کمک بلادهای مظلوم می پردازد.

امام جمعه فیروزآباد افزود: امروز مصداق امر به معروف، جمهوری اسلامی ایران در دنیا است و در مقابل نیز منکرها، طاغوتیان وقت هستند که بویی از انسانیت نبرده اند.

وی بیان کرد: تنها ملتی که توانسته شعار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را عملیاتی و اجرایی کند، ملت ایران است.

حجت السلام هاشمی زاده گفت: متاسفانه در دنیا اتحادی درست کرده اند به نام دفاع از حقوق بشر، ولیکن چشم بر کشتار ملت های مظلوم بسته اند و تنها بفکر منافع خود در خاورمیانه بزرگ هستند و در راس این جنایات سه ضلع مثلت شوم آمریکا، انگلیس و و وهابیون هستند.

وی افزود: سخنان اخیر ترامپ باردیگر نشان داد که از روی بی سوادی و نادانی در مقابل کشوری سخن گفته، چرا که این ملت بادست خالی هشت سال از کشور خود دفاع کرده اند.

وی ادامه داد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی مقابل چندین کشور که حامی رژیم بعثی عراق شده بودند ایستادگی کرد و امروز که جز ابرقدرت های منطقه از لحاظ نظامی مطرح می باشیم جایی برای ترس از امریکا و ترامپ برای ما باقی نمی ماند.

در ادامه حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه شهرستان شور حسینی را در سوک ،حماسه و پیام حسینی دانست و گفت خروجی این سو گواری خلق حماسه حسینی است

حقیت عاشورا و محرم را در خوب نگریستن خلاصه کرد وبیان داشت قیام امام حسین در بیعت ،دعوت و امربه معروف و نهی از منکر است

وی گفت ما باید شمر های زمانه خود را بشناسیم امروز شمر های زمانه ما ترامپ و خانم سوچی شدند که انسانیت را زیر پاگذاشته و مردم را به خاک و خون می کشند


نام:
ایمیل:
* نظر: