آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
رئیس كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس
قناعتی گفت: در بهشت خاكی علاوه بر معرفی شهدای دفاع مقدس، به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدایی كه شاید كمتر به آن‌ها پرداخته می‌شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس  در حاشیه برپایی نمایشگاه «بهشت خاكی» شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت:‌ امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم‌الحرام مقارن شد كه این تقارن خود مایه خیر و بركت برنامه‌های این ایام شده است.

اشاره به برپایی نمایشگاه «بهشت خاكی»


وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی نمایشگاه «بهشت خاكی» طی ایام هفته دفاع مقدس در بوستان جنت شیراز اشاره كرد و گفت: این نمایشگاه به‌همت بسیجیان زحمت‌كش پایگاه مسجدالرضا(ع) وابسته به سپاه ثارالله(ع) شیراز و همچنین با همكاری مجموعه پتروشیمی شیراز و سپاه فجر فارس برپا شده است كه جا دارد از تمام دست‌اندركاران این قضیه قدردانی شود.

قناعتی با تصریح اینكه این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی تدارك دیده شده است، گفت: یكی از این بخش‌های اجرای برنامه زنده تلویزیونی است كه امسال این برنامه به نام «فصل شیدایی» با همكاری خوب مجموعه صدا و سیمای فارس اجرایی شد كه جای قدردانی دارد.

«فصل شیدایی» بهشت خاكی شیراز هر شب به‌صورت زنده پخش شد


وی با یادآوری اینكه «فصل شیدایی» بهشت خاكی شیراز كار مشترك سپاه فجر فارس و صدا و سیماست، گفت: در طول ایام هفته دفاع مقدس هر شب این برنامه با موضوعات مختلف و متنوع و با توجه به تقارن آن‌ها با ایام محرم‌الحرام بر روی آنتن می‌رفت.

معرفی شهدای كمتر شناخته شده در بهشت خاكی

رئیس كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: در بهشت خاكی علاوه بر معرفی شهدای دفاع مقدس، به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدایی كه شاید كمتر به آن‌ها پرداخته می‌شد و همچنین شهدای مدافع حرم و امنیت توجه شد و از هر بوستانی، گلی چیده شد و در این گلدان قرار گرفت و به سمع و نظر مردم رسانده شد.

وی در پایان گفت: یكی از بخش‌های این نمایشگاه شبیه‌سازی عملیات شیحه بود كه این عملیات توسط رزمندگان لشكر ۱۹ فجر در منطقه شیحه سوریه انجام شد و در آن سه شهید بزرگوار استان فارس شامل شهید آزاد خشنود، قدرت‌الله عبودی و ابوذر فرح‌بخش مشاركت داشته و به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: