کد خبر: ۱۱۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد سول ا...(ص)شیراز در یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر شیراز (شهید کرامت قائدی) بیان داشت:یادوراه شهدای امر به معروف و نهی از منکر تکلیف گرائی را به همه یادآور می شود.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز سرهنگ حسینی در این مراسم که کنار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرک گلستان شیراز برگزار شد ضمن تسلیت ماه محرم  وگرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه  شهدای امر به معروف و نهی از منکر و شهید کرامت قائدی بیان داشت:شهید یعنی عمل به تکلیف در زمان و مکان مورد نیاز،زمانی نیاز به حضور در جبهه حق علیه باطل بود و اکنون عرصه جامعه برای مقابله با منکرات و ترویج معروفات در مقابل توطئه های دشمنان می باشد.

وی افزود:در مقابل منکرات موجود در جامعه عمل به امر به معروف و نهی از منکر با توجه به آموزه های دین واجب می باشد و شهید قائدی و امثال آن به تکلیف الهی خوب عمل نمودند و برای اقامه این فریضه الهی تکلیف گرا بودند و در صحنه ها حاضر شدند و در این راه عزیزترین سرمایه یعنی جان خویش را تقدیم نمودند.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز تصریح نمود: در صدر اسلام قومی که پسر پیامبر خدا را دعوت می نماید اما نه تنها به  تکلیف عمل نکردند بلکه با بدعهدی امام خود را تنها گذاشتند و امام و یارانش در یکی  از راه های قیام خود که امر به معروف و نهی از منکر بود شهید شدند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان نمود:گروه های مردمی تذکر لسانی تحت عنوان شبکه رضویون عملکرد خوبی در جامعه ایفا نموده است اما کافی نمی باشد و باید با گسترش  گروه هایی آمران به معروف و ناهیان از منکر، توطئه های دشمنان را خنثی نمود.

در ابتدای این مراسم برادر شهید کرامت قائدی پیرامون اهمیت جایگاه  امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی پرداختند  و در ادامه برادر شریف سعدی از کمیته راویان سپاه فجر فارس در روایاتی یادو خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند.

 شهید کرامت قائدی در سال 1385در سن 22سالگی در حال انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در خیابان سعدی شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: