کد خبر: ۱۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
سید محسن علوی نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسینی فرماندار شهرستان و هیئت همراه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد دیدار کردند.

به گزارش تنویر لامرد، سید محسن علوی نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسینی فرماندار شهرستان و هیئت همراه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد دیدار کردند.

در این دیدار علوی نماینده مردم لامرد و مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انتصاب سرهنگ عبدالله زاده را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد را تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای این فرمانده خواستار و در ادامه قول مساعد جهت همکاری هرچه بیشتر با مجموعه سپاه لامرد را داشت.


دیدار سید محسن علوی نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر با سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد


سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیان داشت: رویکرد سپاه جذب حداکثری و معیار انقلابی گری افراد است و به هیچ عنوان اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست را مدنظر قرار نمی دهد، و تقویت نیروهای ارزشی و انقلابی از رویکردهای ماست.

سرهنگ عبدالله زاده افزود: خط قرمز ما ولایت است و طبق منویات مقام معظم رهبری عمل و به پیش حرکت می کنیم.


فرمانده سپاه لامرد در این دیدار از دغدغه های مجموعه سپاه در خصوص اشتغال جوانان و همچنین معضلات فرهنگی پیش روی شهرستان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مقام عالی دولت در شهرستان مطرح کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: