پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۳:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم: احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر آثار ماندگاری در جامعه دارد.
به گزارش تنویر جهرم، سروان پاسدار امید حریری، مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جهرم، از برگزاری جلسه نکوداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر و پستیبانی از طرح نسیم محبت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، اداره صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف ، بسیج اصناف و پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی خبر داد.
نکوداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر
سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در این جلسه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، اظهار داشت: احیا و اجرای این فریضتین آثار ماندگاری در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا، تفکر شیعی و نهضت حسینی در راستای این فریضه الهی صورت گرفت، گفت: همه افراد باید در هر پست و مقامی که هستند، تلاش خود را جهت احیای این امر به کار گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است زیرا انقلاب اسلامی تقویت کننده امر به معروف و نهی از منکر است و برای تداوم آن باید ادبیات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

توکل گفت: نظارت عمومی و حساسیت جامعه به مسائل امربه معروف و نهی از منکر دو رکن اصلی فلسفه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، افزود: احیا و اجرای این فریضتین آثار ماندگاری در جامعه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: