آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بر این نكته تأكید كرد كه یادواره شهدای امر به معروف، تكلیف‌گرایی را به همه یادآور می‌شود.
سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در یادواره شهید كرامت قائدی، از شهدای امر به معروف و نهی از منكر این كلان‌شهر با تأكید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منكر گفت: یادواره شهدای امر به معروف، تكلیف‌گرایی را به همه یادآور می‌شود.

وی با بیان اینكه شهید یعنی عمل به تکلیف در زمان و مکان مورد نیاز، افزود: زمانی نیاز به حضور در جبهه حق علیه باطل بود و اکنون عرصه جامعه برای مقابله با منکرات و ترویج معروفات در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

حسینی اظهار كرد: در مقابل منکرات موجود در جامعه عمل به امر به معروف و نهی از منکر با توجه به آموزه‌های دین واجب است و شهید قائدی و امثال آن به این تکلیف الهی خوب عمل كردند و برای اقامه این فریضه الهی تکلیف‌گرا بودند و در صحنه‌ها حاضر شدند و در این راه عزیزترین سرمایه یعنی جان خویش را تقدیم كردند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: در صدر اسلام قومی که پسر پیامبر خدا را دعوت كرده اما تنهایش گذاشتند، نه تنها به تکلیف عمل نکردند بلکه با بدعهدی امام خود را تنها گذاشتند و امام و یارانش در یکی از راه‌های قیام خود که امر به معروف و نهی از منکر بود شهید شدند.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشكیل گروه‌های تذكر لسانی ذیل این ناحیه از سپاه در شیراز گفت: گروه‌های مردمی تذکر لسانی تحت عنوان شبکه رضویون عملکرد خوبی در جامعه ایفا كرده است اما کافی نیست و باید با گسترش گروه‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر، توطئه‌های دشمنان را خنثی كرد.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم برادر شهید کرامت قائدی، پیرامون اهمیت جایگاه امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی پرداخت و در ادامه شریف سعدی از کمیته راویان سپاه فجر فارس در روایاتی یادو خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: