پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
احداث بیمارستان صحرایی یکی از طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی
به گزارش تنویر به همت بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی فارس، بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم بمدت 3 روز در شهر مزایجان مرکز بخش مزایجان شهرستان بوانات مستقر و به نیازمندان خدمات ارایه می کند.

سرهنگ اسماعیلی مسول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در مراسم افتتاحه بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم مزایجان گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان بسیج سازندگی تمام قد وارد عمل شده و در عرصه های مختلف به نیازمندان خدمت می کند.

وی افزود: با عنایت خدای رحمان و با پیگیری های نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی و همراهی و همکاری فرماندار بوانات و سپاه ناحیه بوانات بیمارستان صحرایی را طی 3 روز برای خدمت به مردم محروم بخش مزایجان و بخش های مرکزی و سرچهان بوانات راه اندازی کردیم که در این امر دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی فارس نهایت همراهی و همکاری را داشتند که من از مسولان محترم قدردانی می کنم.

اسماعیلی کمک به افراد نیازمند جامعه را وظیفه انسانی مجموعه بسیج برشمرد و تصریح کرد: در بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم مزایجان متخصصین و فوق تخصص های پزشکی فارس حضور دارند و بیماران را ویزیت می کنند و چنانچه نیاز به اتاق عمل هم باشد همین جا عمل را انجام می دهند.

رئیس بسیج سازندگی فارس به توزیع بسته های آموزشی و ورزشی و کمک به ساخت و ساز منازل نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر بیمارستان صحرایی بحث توزیع بسته های آموزشی برای دانش آموزان نیازمند و بسته های ورزشی برای جوانان روستاهای نیازمند نیز از جمله برنامه های بسیج سازندگی است و بسیجیان در همین ایام در ساخت و ساز منازل نیازمندان نیز کمک می کنند.

بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم مزایجان بوانات در روزهای 12، 13 و 14 مهرماه در دبیرستان مالک اشتر مزایجان بوانات مستقر شده و بیماران شهرستان را ویزیت می کنند.

شهرستان بوانات دارای سه بخش مرکزی، مزایجان و سرچهان می باشد که بخش مزایجان به مرکزیت شهر مزایجان در فاصله 40 کیلومتری مرکز شهرستان تنها یک مرکز درمانی دارد با یک پزشک که شبانه روزی هم نمی باشد و مردم این بخش برای رفع مشکلات پزشکی خود به مرکز شهرستان و مرکز استان مراجعه می کنند و عمده شغل مردمان این بخش کشاورزی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: