آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
یادواره بزرگ شیهد آبروی محله و گرامیداشت شهید دکتر بهادر رضوان طلب در مقابل منزل پدری این شهید برگزار شد.
یادواره بزرگ شهدای آبروی محله و رامیداشت شهید دکتر بهادر رضوان طلب شامگاه روز گذشته سیزدهم مهرماه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور فیروزآباد در مقابل منزل پدری این شهید برگزار شد.

شهید بهادر رضوان طلب در سال ۱۳۴۷، در خانواده ای عشایری زاده شد و در تاریخ ۰۴بهمن ۶۵، در عملیات کربلای ۵، به مقام بلند شهادت رسید.

سرهنگ شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به طرح آبروی محله اظهار داشت: آبروی محله از طرح‌های است که برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در منزل شهدا به مردم یادآوری می‌کند که زحمات شهدا سبب امنیت کشور است و این شهدا بودند که آبروی کوچه‌ها و محله‌های ایران اسلامی هستند.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست بنابراین باید با برگزاری یادوآره‌های مختلف شهداء فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ترویج داد.

 فرمانده ناحیه سپاه فیروزآباد تصریح کرد: دشمنان همیشه با ترفندها و توطئه‌های مختلف برای ضربه زدن به وحدت ایران اسلامی برنامه‌ریزی داشته‌اند اما خوشبختانه نقشه‌های آنان حفظ وحدت، یکپاچگی و بصیرت مردم خنثی شده است.

سرهنگ محبی بیان کرد: امروزه دشمنان از طریق فضای مجازی و ماهواره می‌خواهند با ترویج عقاید و باورهای مذهبی جنگ عقیده‌ای را در بین مذاهب و  قومیت‌های مختلف ایران ترویج دهند و اتحاد ملت ایران را خدشه‌دار کند.

 محبی ادامه داد: باید همه باهم با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل جوان جامعه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشور را حفظ و تقویت و دشمن را در رسیدن به افکار و اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

 *یادواره شهدا عظمت و اقتدار کشور را نشان می دهد

سردار حسین کاجی در این یادواره شهدا اظهار داشت: یادواره می گیرم که عظمت و اقتدار کشور را نشان دهیم، جنگ بین ایران و عراق؛ جنگ میان ایران و دنیای کفر بود.

وی گفت: یادواره شهدا فرصتی برای بازخوانی شایستگی‌ها و لیاقت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و دور هم جمع می‌شویم تا یادی از رشادت‌های آن دوران و ایثارگری رزمندگان کنیم.

 این یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: گردهمایی در یادواره شهدا موجب خواهد شد که دلهای خود را در مجلس شهدا جلا دهیم و چون از شهدا یاد می‌کنیم قطعا آنها هم از ما یاد خواهند کرد و دعاگویمان خواهند بود.

 *دفاع مقدس دارای قداست و شرافت خاصی است

 کاجی در بخش دیگری از سخنان خود دفاع مقدس را به واسطه انسان های مقدسی که در آن شرکت کردند، دارای قداست و شرافت قلمداد نمود و افزود: در دوران دفاع مقدس ۱۹ عملیات بزرگ توسط رزمندگان ایران اسلامی انجام شد که یکی از آنان عملیات کربلای پنج بود که با ۹ هزار کشته در ۴۵ روز، تمامی شالوده دشمن بعثی را برهم ریخت.

 این مراسم به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد و حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) این ناحیه برای قدردانی از مقام شامخ شهدای آبروی محله و تجلیل از خانواده‌ شهید بهادر رضوان طلب برگزار شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: