جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید محمد اسلامی نسب
به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت اصناف در شهرک صدرا افتتاح شد.

این مراسم که با حضور جناب سرهنگ بنایی ( مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان فارس)،نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس جناب سرگرد ارجمندی (جانشین ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) و جمعی از بسیجیان و کسبه در اتاق اصناف شهر صدرا برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا جناب سروان یوسفی فرمانده حوزه مقاومت اصناف شهید اسلامی نسب گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت افتتاح این پایگاه ارائه دادند و بیان کردند: (با وجود حدودا 2100 واحد صنفی در شهر صدرا و مشکلات فرهنگی-اجتماعی موجود در این شهر نیاز ضروری به تشکیل پایگاه مقاومت اصناف در این شهر احساس می شد، لذا با همکاری اتاق اصناف فارس مقدمات تشکیل پایگاه مقاومت فراهم شد و جهت شروع کار پایگاه حدودا 100 نفر از کسبه به عضویت بسیج در آمدند. امید است با تلاش فرمانده و شورای پایگاه تعداد جذب در این شهرک را افزایش دهیم. ان شا الله شروع دفتر پایگاه مصادف با هفته دفاع مقدس منشا خیر و برکات باشد و بتوانیم برنامه های بسیج اصناف را به خوبی در شهر صدرا اجرا کنیم.) وی همچنین در خصوص مکان پایگاه اظهار داشت: (با همکاری اتاق اصناف دفتر پایگاه در همین مکان برقرار می باشد.).

در ادامه مراسم جناب سرهنگ بنایی در خصوص طرح تشکیل پایگاه به صورت محله ای بیان داشتند: ( این طرح که از طرف سازمان بسیج ابلاغ شده است می بایست تا آخر سال پایگاه های مقاومت اصناف به صورت خیابانی و محله ای در شیراز تشکیل شود و امیدواریم تا پایان سال در شهرک گلستان، شهرک گویم و دیگر شهرک های شمال غرب شیراز شاهد افتتاح پایگاه اصناف باشیم.) در ادامه ایشان همچنین از همکاری هیئت رئیسه اتاق اصناف استان فارس ، فرماندهی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) و فرمانده حوزه اصناف قدر دانی کردند.

همچنین جناب سرگرد ارجمندی در خصوص مشکلات فرهنگی-اجتماعی شهر صدرا و اهمیت تشکیل پایگاه مقاومت اصناف در این شهر نکاتی را بیان کردند. در پایان جلسه برادر بسیجی محمد کاظم تابع بردبار از کسبه این شهرک به عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد و حکم مسئولیت خود را از مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان فارس دریافت نمود.


افتتاح پایگاه مقاومت اصناف شهر صدرا
افتتاح پایگاه مقاومت اصناف شهر صدرا
افتتاح پایگاه مقاومت اصناف شهر صدرا
افتتاح پایگاه مقاومت اصناف شهر صدرا
افتتاح پایگاه مقاومت اصناف شهر صدرا
نام:
ایمیل:
* نظر: