کد خبر: ۱۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
فرمانده سپاه لامرد تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: چتر گسترده ولایت فراتر از آن است که در حد جناح‌های سیاسی باشد و آنچه ولایت مدنظر دارد انقلابی بودن است.

به گزارش تنویر لامرد، حسن عبدالله‌زاده در مراسم گرامیداشت شهیدان حمید ناصری، حبیب باقری و محمود خسروی، با اشاره به بازگشت پیکر شهید محسن حججی و تشییع باشکوه مردم نقاط مختلف کشور از این شهید مدافع حرم اظهار داشت: شهید محسن حججی به‌خوبی حق پاسداری خود را برای انقلاب اسلامی ادا نمود.

وی افزود: به‌طور یقین اتفاقاتی که پیرامون جمهوری اسلامی رخ می‌دهد بی‌ارتباط با انقلاب اسلامی نیست و امروز نیروهای انقلابی در عراق، سوریه، یمن و پاکستان از بسیج الگو گرفته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس مربوط به انجام جنگ کلاسیک نبود، بلکه نتیجه داشتن معنویت و عزت‌خواهی بود که امام خمینی (ره) به‌خوبی به جامعه تزریق نمود.

عبدالله‌زاده ادامه داد: امروز باید با انواع ترفندهای دشمن آشنایی کامل داشته باشیم و ماه محرم ماه سنجش بصیرت است که به خودمان بیاییم و در راه تبعیت از ولایت و رهبری به‌درستی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: یک انقلابی همیشه به‌دور از محافظه‌کاری اقدام مناسب را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، مرتضی راستی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسلم‌بن عقیل با اشاره به نقش این پایگاه در دفاع مقدس گفت: این پایگاه در دوران هشت سال دفاع مقدس 15 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و 150 رزمنده نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

در پایان این مراسم از رزمندگان محله خافی تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: