کد خبر: ۱۱۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به مناسبت هفته نیروی انتظامی
کارکنان سپاه ناحیه فسا بهمراه سایر یگانهای مستقر در شهرستان در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی شرکت کردند.
به گزارش تنویر ،

صبحگاه مشترک یگان های مسلح مستقر در فسا با حضور مسئولین شهرستان فسا در منطقه نیروی انتظامی شهرستان فسا به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد. 

 سلیمان کرمی فرماندار ویژه شهرستان فسا امروز در میدان صبحگاه نیروهای مسلح در فسا با بیان  ، مفهوم و جایگاه امنیت از مقوله های اساسی و مهمی است که لزوم وجود آن در تمام ابعاد زندگی بشر به گونه ای ملموس و جدی احساس می شود . در واقع امنیت ، از گذشته های دور تاکنون،منشاء تحولات و دگرگونی های فراوانی شده است .

:eight_spoked_asterisk:امنیت از مهمترین مولفه های اجتماعی است که وجود آن در هر جامعه جزء ضروریات است و بدون آن زندگی سعادتمندانه برای مردم میسر نیست اگر امروزoked_asterisk: امنیت از وضعیت مطلوب ،قابل قبول و مناسبی برخوردار است ،نشان از مشارکت جدی و مسوولانه مردم با مقوله امنیت و تعامل گسترده آنان با مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است که در صورت تداوم این ارتباط و ارتقاء آن ،بی شک به امنیتی پایدارتر دست میابیم

:eight_spoked_asterisk::eight_spoked_asterisk:با شروع به کار سرهنگ رستمی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فسا ، و اراده ایشان مبنی بر تعامل گسترده با مردم می توان نوید آغاز یک فصل جدید در عملکرد و رویکرد نیروی انتظامی داد .

نام:
ایمیل:
* نظر: