کد خبر: ۱۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محمد اسلام نسب
سروان پاسدار عباس یوسفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محمد اسلام نسب صبح امروز خبر داد:با حضور مسئول بسیج اصناف سپاه فجر و جانشین سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز پایگاه مقاومت ولایت اصناف در شهر صدرا افتتاح شد.
وی افزود: با حضور سرهنگ بنایی ( مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان فارس)، مهندس فروغان(نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس)، سرگرد ارجمندی (جانشین ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)) و جمعی از بسیجیان و کسبه در اتاق اصناف شهر صدرا پایگاه مقاومت اصناف این شهر افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا سروان یوسفی فرمانده حوزه مقاومت اصناف شهید اسلامی نسب گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت افتتاح این پایگاه ارائه نموده و بیان داشتند: (با وجود حدودا 2100 واحد صنفی در شهر صدرا و مشکلات فرهنگی-اجتماعی موجود در این شهر نیاز ضروری به تشکیل پایگاه مقاومت اصناف در این شهر احساس شد که به حول قوه الهی شاهد افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در شهر صدار امروز هستیم.

وی بیان داشت: با همکاری اتاق اصناف فارس مقدمات تشکیل پایگاه مقاومت فراهم شد و جهت شروع کار پایگاه حدودا 100 نفر از کسبه به عضویت بسیج در آمدندکه با تلاش فرمانده و شورای پایگاه تعداد جذب در این شهرک رو به افزایش می باشد.

یوسفی ادامه داد:ان شا الله شروع دفتر پایگاه مصادف با هفته دفاع مقدس منشا خیر و برکات باشد و بتوانیم برنامه های بسیج اصناف را به خوبی در شهر صدرا اجرا کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ بنایی مسئول بسیج اصناف سپاه فجر در خصوص طرح تشکیل پایگاه به صورت محله ای بیان داشتند: ( این طرح که از طرف سازمان بسیج ابلاغ شده است می بایست تا آخر سال پایگاه های مقاومت اصناف به صورت خیابانی و محله ای در شیراز تشکیل شود و امیدواریم تا پایان سال در شهرک گلستان، شهرک گویم و دیگر شهرک های شمال غرب شیراز شاهد افتتاح پایگاه اصناف باشیم.)

وی از همکاری هیئت رئیسه اتاق اصناف استان فارس ، فرماندهی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) و فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید محمد اسلام نسب ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)قدردانی نمود.

ضمنا در این مراسم مهندس فروغان و جناب سرگرد ارجمندی در خصوص مشکلات فرهنگی-اجتماعی شهر صدرا و اهمیت تشکیل پایگاه مقاومت اصناف در این شهر نکاتی را بیان کردند و در پایان جلسه برادر بسیجی محمد کاظم تابع بردبار از کسبه این شهرک به عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد و حکم مسئولیت خود را از مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان فارس دریافت نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: