گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپیدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی در سپیدان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان ، با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی، همزمان با هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سپیدان در اردکان برگزار شد.

این برنامه با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» در ستاد فرماندهی انتظامی سپیدان انجام شد.

حجت الاسلام معصومی نماینده ولی فقیه در سپاه سپیدان، فیلوندی ریاست دادگستری، معاون فرمانداری، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در این صبحگاه مشترک حضور داشتند.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و همچنین ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشستگان و فرماندهان برتر نیروی انتظامی از  برنامه‌های صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان سپیدان بود.

همچنین در این برنامه درجه تعدادی از نیروهای انتظامی سپیدان ارتقا یافت و ترفیع درجه خود را دریافت کردند.

"نیروی انتظامی" پیشانی نظام و مایه عزت‌مندی کشور است.

سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی بسیار گرانبها برای همه ما است تا رسالت و جایگاه نیروی انتظامی را در نظام مقدس الهی و علوی همچنین انتظاراتی که از نیروی انتظامی وجود دارد را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه این هفته فرصتی است که مردم ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، افزود: برای اینکه جایگاه و رسالت پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای ما روشن شود لازم است بدانیم که بحث امنیت از اهداف بلند و راهبردی نظام اسلامی است.

محمدی با اشاره نامه حضرت امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر بیان کرد: در این نامه حضرت فرموده‌اند که با اذن الهی سربازان و نیروهای انتظامی و نظامی دژهای استوار ملت هستند و نیز مایه زینت‌بخشی به حاکمان، عزت‌مندی به دین و مذهب همچنین مایه ایجاد امنیت در راه‌ها، شهرها و روستاها هستند.

وی گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ نیروهای نظامی و امنیتی بحث امنیت است که البته سپاه، بسیج و ارتش نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند و همه ضامن امنیت جامعه هستند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه برای نخستین بار امیرالمومنین(ع) بودند که نیروهای نظامی و انتظامی را برای امنیت جامعه سازمان‌دهی کردند، عنوان کرد: امروز نیروهای انتظامی و پلیس کشورمان در کنار نیروهای امنیتی و نظامی شریفترین، فداکارترین و نیز مورد اعتمادترین نیروهای نظام جمهوری اسلامی هستند و پیشانی نظام و مایه خیر، برکت و عزت‌مندی نظام هستند.

در ادامه فیلوندی ریاست دادگستری شهرستان سپیدان در جلسه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت این هفته بیان داشتند: دغدغه نداشتن وآسوده خاطر بودن مردم همان امنیت است که توسط نیروی انتظامی که در ذات اوست پدید می آید.

وی افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت و امنیت برای همه و با توجه به این نامگذاری امنیت یک موضوع حیاتی است و می توان امنیت را در معنای عام این چنین تعریف کرد: امنیت یعنی دغدغه نداشتن و آرامش داشتن است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی به پشتوانه رهبری معظم فرماندهی کل قوا و با تلاش و مجاهدت نیروی انتظامی نظامی و امنیتی و همچنین مشارکت آحاد مردم امنیت پایدار و خو بی برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ناامنی موجود در عراق ، سوریه، یمن، فلسطین ، افغانستان وسایر بلاد اسلامی که به شیطنت و فتنه آمریکا و اسرائیل شکل گرفته باعث شده که ما قدر امنیت کشورمان رو بیشتر درک کنیم.

وی در پایان بیان کرد: امروز هم فتنه ای جدید در راه است و آن هم برگزاری همه پرسی و استقلال کردستان عراق که همه این وقایعی که در منطقه اتفاق می افتد ضرورت حفظ و تقویت امنیت را بیشتر می کند.

انتهای پیام/ مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: