گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
سرهنگ رستمی در گفتگو با تنویر سپیدان؛
سرهنگ روح الله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ، برنامه های هفته ایمنی در سپاه سپیدان را تشریح نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ رستمی در گفتگو با تنویر ناحیه به تشریح برنامه های هفته ایمنی در سپاه سپیدان پرداخت.

سرهنگ رستمی ضمن اشاره به نامگذاری هفته دوم مهر ماه به نام هفته ایمنی در سپاه تأکید کرد: همه کارکنان بایستی بطور جدی در راستای تقویت و ارتقاء سطح ایمنی کلیه رده ها اقدام لازم را انجام داده و هیچگونه سهل انگاری و سستی از کسی پذیرفته نیست.

وی ضمن تشریح  برنامه های اجرایی در این هفته ،گفت: اقدامات مفیدی در راستای ایمنی ناحیه سپیدان انجام شده و امیدواریم کلیه نیروها در زمینه مسائل ایمنی همکاری لازم را در برنامه های اجرایی انجام دهند.

فرمانده سپاه سپیدان در این باره گفت : با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص تاكيد بر رعايت كردن مسائل ايمني در سپاه ، و اهميت دادن به اين موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگي كاركنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و  همچنين آشنايي با قوانين و مقررات جديد ايمني در سپاه  برنامه هايي به شرح ذيل در  سپاه و بسيج بستك برگزار مي  شود .

رستمی مهمترین برنامه های این هفته را بازدید خودرویی ،ارسال پیامک، بازدید از مقرها و توجیه ،آگاهسازی و برگزاری کمیسیون ویژه ایمنی، برگزاري كلاس مسائل ايمني از ديدگاه قران و روايات با حضور امام جمعه شهرستان سپیدان ، برگزاري كلاس حقوقي با حضور دادستان شهرستان در  پايگاههاي مقاومت بسيج ، برگزاري كلاس آشنايي با مسائل آتش نشاني در حوزه مقاومت خواهران و ستاد ناحيه ، تشويق  رانندگان نمونه  در سطح سپاه سپیدان و برگزاري كلاس حقوقي در ستاد ناحيه با حضور رئيس دادگستري سپیدان عنوان کرد .

وی برنامه های دیگر سپاه ناحیه سپیدان در این هفته را برگزاري اردوي يك روزه درون شهرستاني براي بسيجيان پايگاه مقاومت شهر و توجيه آنان توسط مسئول بازرسي ناحيه در خصوص مسائل ايمني ، برگزاري كلاس آشنايي با مقررات جديد راهنمايي و رانندگي به پاسداران و سربازان با حضور رئيس پليس راهور سپیدان ، برگزاري تمرين نحوه  استفاده از كپسول هاي آتش نشاني و خاموش كردن حريق را برشمرد .
نام:
ایمیل:
* نظر: