آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: سپاه به‌ویژه نیروی قدس توانسته مقتدرانه در بحران‌های منطقه نقش‌آفرینی کند و این حرکت انقلابی عصبانیت آمریکایی‌ها را افزایش داده است.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی در جمع مسؤولان اردوهای راهیان نور در سخنانی اظهار داشت: هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری که بارها بیان داشته‌اند تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن روحیه انقلابی و عدم ترس و ضعف است، باید مورد توجه و راهنمای عمل قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ‌وقت خود را مستقیم علیه ایران اسلامی درگیر نکرده بلکه به‌صورت نیابتی اقدام کرده است، افزود: جمهوری اسلامی به لحاظ نیروهای مسلح مقتدر همیشه مورد توجه آمریکایی‌ها قرار داشته، به‌ویژه سپاه پاسداران که به‌صورت مضاعف با دشمنی‌های آمریکا روبرو بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله (ع) شیراز خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا درحالی‌که برای نابودی برجام خیز برداشته است قصد دارد سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، درحالی‌که ده‌ها نفر از نیروهای سپاه و ارتش در نبرد با تروریست‌ها تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

مصطفوی بیان داشت: موضع آمریکایی‌ها به دلیل  شکست‌های پی‌درپی در سوریه و عراق و نابودی گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شده است.

وی با تأکید بر اینکه واکنش انقلابی، جهادی، هوشمندانه، به‌جا و به‌موقع فرمانده کل سپاه نشان از اقتدار این نهاد مردمی است، افزود: مسؤولان به آمریکا امید و اعتماد نداشته باشند و در صورت تداوم اعتماد به آمریکا، اشتباه بزرگ، خطرناک و جبران‌ناپذیری مرتکب خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: