کد خبر: ۱۱۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
واحد ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه فسا در هفته ایمنی اجرا نمود:
به همت واحد ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه فسا همایش پیشگیری از جرائم و تخلفات رانندگی با حضور بسیجیان برگزار شد.
به گزارش تنویر ، به همت واحد ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه فسا همایش پیشگیری از جرائم و تخلفات با حضور بسیجیان برگزار شد.
در این برنامه سرهنگ دوم پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فسا در خصوص اهمیت و ضرورت ایمنی در سازمان مطالبی بیان نمود.

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات


و سپس سرهنگ دوم فتحی زاده معاون راهنمایی و رانندگی در رابطه با حوادث و سوانح جاده ای و علل و عوامل ایجاد این سوانح بیانانی را ارائه نمودند.

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات جاده ای

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات

برادر پاسدار علی اکبر زاده مسئول واحد ایمنی در سپاه در خصوص علت نامگذاری این هفته با نام ایمنی و اهمیت و ضرورت آن  گفت : ایمنی یکی از مولفه های اصلی کار و فعالیت است که با فرهنگ کار ، ارتباط مستقیم دارد. اگر بخواهیم فرهنگ کار را بصورت جدی اصلاح کنیم باید مسئله فرهنگ ایمنی را در رده ها سازمانی و حتی در زندگی به یک گفتمان رایج تبدیل کنیم .

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات جاده ای

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات جاده ای
وی همچنین گفت : امروزه مولفه ایمنی ، اساسی ترین مسئه جهت پیشگیری از حوادث و سوانح است که در این راستا آنچه مهم و کلیدی است مسئه آموزش می باشد که کلیه جزئیات ایمنی باید بصورت جدی و مستمر و همچنین مداوم آموزش داده شود تا همگان با اهمیت این مقوله آشنایی کامل داشته باشند و همین آشنایی با اصول ایمنی ، باعث پیشگیری از بسیاری از حوادث خواهد شد.

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات جاده ای

همایش پیشگیری از جرائم وتخلفات جاده ای

اکبر زاده افزود: هرچه عامل انسانی که نقش مهمی در رعایت اصول ایمنی دارد با این فرهنگ آشناتر باشد به همان نسبت در پیشگیری از حوادث بهتر عمل می کندوالبته در گفتمان دینی و آموزه های اسلامی به این مهم بسیار توجه شده تا جایی که این اهمیت در قرآن کریم به آن تذکر داده شده است که هرکس یک انسان را حیات بخشد به منزله حیات جامعه انسانی است و این یعنی اینکه با راعایت اصول ایمنی می توان خدمت بزرگی به جامعه بشری نمود.

مسئول ایمنی در سپاه ناحیه فسا هداف از برگزاری اینچنین برنامه هایی را آموزش نیروی انسانی برای پیشگیری از جرائم و تخلفات و بروز حوادث و سوانح بیان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: