آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز :
سرهنگ زارعی گفت:پایگاه های بسیج ادارات گفتمان خدمت به مردم را سرلوحه کار و فعالیت های خود قرار دهند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ؛سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: پایگاه های بسیج ادارات گفتمان خدمت به مردم را سرلوحه کار و فعالیت های خود قرار دهند.

  سرهنگ زارعی در جمع مدیران وکارمندان ادارات اعضای پایگاه‌های بسیج اداره‌های حوزه بسیج  جوادالائمه(ع) ناحیه مذکور با اشاره به اینکه مسئولین رسالت مهمی در خدمت گزاری به مردم دارند و این خدمت گذاری توام با کار فرهنگی  اثربخش است؛ افزود: اگر هدف گذاری انقلاب ومسائل فرهنگی در جامعه سینه به سینه منتقل نشود، وادادگی ایجاد شده و دآشته‌هایمان از دست می‌رود و جامعه به سمت بی‌دینی حرکت می‌کند.

  وی با تاکید بر اینکه نباید دچار روزمرگی شویم و حرکت‌هایمان باید به روز باشد، گفت: جامعه پذیرای کارهای سنتی نیست به لحاظ بروکراسی اداری بعضی مواقع مشکلات صبر مردم را کم می کند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت:پایگاه‌های بسیج در ادارات موضوعات فرهنگی وبصیرت انقلابی با رویکرد اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی همراه با گفتمان خدمت به مردم باشد و مسائل حزبی و جناحی در کار بسیج دخیل قرار نشود.

زارعی با بیان اینکه نگاه به شغل نباید کار پشت میزی باشد، ایجاد فرهنگ کارآفرینی را مورد تاکید قرار و ادامه داد: مشکل اقتصادی مهمترین چالش جامعه ما است، در حالیکه با رکود و تعطیلی مراکز تولیدی وکارخانه ها مواجهه ایم باید توقعات را کم کرد، نباید رئیس کارخانه در چنین شرایطی انتظار سودهای آنچنانی داشته باشد؛ البته همه این‌ها نیازمند همراهی سیستم بانکی است.

این مقام نظامی با اشاره به وضعیت کشورهای غرب آسیا و حضور داعش در عراق و سوریه و فشار به مسلمانان در نیجریه و میانمار، گفت: تمام این حرکت‌ها با سدی به‌نام انقلاب اسلامی مواجه شده؛ تفکرات انقلاب اسلامی خاری است در گلو و چشم ایادی استکبار و دشمنان.

نام:
ایمیل:
* نظر: