گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
واکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا؛
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به مواضع و تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا اظهار داشت: سپاه، ارتش و سایر قوای کشور، متحد و یکپارچه در مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تنش‌آفرین دولت آمریکا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد با توسعه جنگ نیابتی و تروریسم امنیت منطقه را به خطر بیندازند.

وزیر دفاع‌ هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعرض به کلیت نظام تلقی کرد و افزود: مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد.

امیر حاتمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضد‌تروریست منطقه یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

وزیر دفاع تروریست‌خواندن و تحریم سپاه را یک نوع اقدام تروریستی ذکر کرد و ادامه داد: هر توطئه و اقدام تضعیف‌کننده این نهاد ضدتروریستی کمک به گسترش تروریست و ناامنی در منطقه و جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به وضوح روشن است که پشت صحنه اینگونه اقدامات خصمانه لابی صهیونیست در آمریکاست و البته آتش‌افروزی جدیدی است که دودش به چشمان مردم و ارتش آمریکا خواهد رفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه راهی که ترامپ انتخاب کرده جهان را به سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد و زیبنده کشوری که خود را منادی صلح و مدافع حقوق بشر می‌داند، نیست، تصریح کرد: مردم، نخبگان و عقلای آمریکا و جهان چنین سیاست‌ها و اقدامات خشن و خطرناکی را بر‌نمی‌تابند.

امیر حاتمی در پایان گفت: ترامپ تصمیمی را اتخاذ نکند که برکناری او از قدرت را به مطالبه‌ای جهانی و اقدامی ضروری برای پایان جنگ، خشونت و ناامنی قلمداد شود.‌

انتهای پیام/02

نام:
ایمیل:
* نظر: