گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
فرماندار شهرستان سپیدان؛
شبیر زارع خفری گفت: مسئولینی که اگر امروز بر سمت مدیریتی در این نظام نشسته اند به پاس ایثارگری های رزمندگان و شهداست و حضور آنها در این دیدارها باعث خواهد شد تا محور نظام انقلاب اسلامی فراموش نشود و اهداف این حرکت پرثمر حفظ شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سپیدان، دیدارها و بازدید ها از خانواده های شهداء و جانبازان در سپیدان چندی است که جدی تر انجام گرفته و پررنگ تر پیگیری می شود که احوال جویی از آنها و تکریم خانواده ها از ثمرات خوب آن است و آن را می توان افتخاری بر شمرد که نصیب مسئولین می شود و باید این نعمت بزرگ را فراموش نکنند و شکرگذار باشند.

از جمله این دیدارها در هفته گذشته می توان به حضور مسئولین در خانه شهید ابراهیمی برشمرد که با حضور مهندس شبیر زارع خفری، فرماندار ولایی شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی سپیدان صورت گرفت.

فرماندار سپیدان در این دیدار صمیمی بیان داشت: افتخار آفرینی رزمندگان، ایثارگران و ارزش و جایگاه شهداء بر همکان هویداست و اگر امروز دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب جرأت دست درازی و تجاوز به این خاک مقدس را ندارند به دلیل ایستادگی ملت و جانفشانی های شهداء و ایثارگران است.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اسوه صبر و استقامت هستند و با وجود فقدان بسیاری از امکانات و کاستی ها همواره در مسیر نظام و انقلاب و ولایت فقیه پایمردی کرده اند.
زارع خفری گفت: سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

وی افزود: مسئولینی که اگر امروز بر سمت مدیریتی در این نظام نشسته اند به پاس ایثارگری های رزمندگان و شهداست. و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب، سن و جنسیت نمی شناسد و بسیاری از شهداء و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سنین پایین پای در میدان نبرد با دشمنان گذاشتند.

فرماندار شهرستان سپیدان در ادامه بیان داشت : درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون شهداء آبیاری شده و ارج نهادن به مقام شهداء و احترام به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران وظیفه همگان است.

شبیر زارع خفری افزود: ایثار و مجاهدت در راه خدا، اعتلای ارزش های بلند اسلامی، پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمان های امام (ره)، هدف والا و پر ارزش شهداء و ایثارگران است که با تمسک به این هدف باید انقلاب را از خدشه ها و تهدیدها مصون ساخت.

وی با اشاره به امنیت کنونی جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: توفیق خدمت در عرصه های مختلف در کشور امروز در سایه رشادت های فرزندان این انقلاب حاصل شده اس و این امنیت را مدیون خون شهدا و ایثارگران می باشیم.

زارع خفری با اشاره به دیدارهای فراوان مسئولین این شهرستان با خانواده معزز شهداء و ایثارگران گفت:مسئولین شهرستان سپیدان با وجود حجم کاری فراوان همواره از حضور و دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران استقبال نموده اند که نشانگر ارادت و ادای دین آنان به خانواده های معزز می باشد.

ایشان در پایان تاکید کرد: به تعبیر قرآن، خداوند متعال خریدار جان شهداست و چه سعادتی بالاتر از این در دنیا وجود دارد.

وی در خاتمه مادران شهداء را اسوه‌ ها و نمونه‌ هایی ماندگار از صبر و استقامت توصیف کرد و گفت: خوشا به حال مادران شهداء و خانواده‌های آنان که چنین سرمایه‌های عظیمی را تقدیم اسلام و خدای متعال کرده‌اند.
فرماندار سپیدان در پایان این دیدار بیا اهداء لوح سپاسی به رسم یادبود از خانواده معزز شهید ابراهیمی تجلیل نمودند.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: