آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
تنویرکازرون:
تنویر خبر داد: آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی واحد کازرون ناحیه مقاومت شهرستان و جمعی از استادان ودانشجویان واحد کازرون درسالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش تنویر، آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی واحد کازرون با حضور معاون پژوهشی، رئیس دانشکده دامپزشکی، مسئول بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت شهرستان و جمعی از استادان و دانشجویان واحد کازرون در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.
تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی واحدکازرون
در این مراسم از زحمات وتلاشهای دکتر امیر سیاحی مسئول سابق بسیج دانشکده دامپزشکی واحد کازرون تجلیل و محمد مهدی پادام به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی آن دانشکده معرفی شد.

مسئول دفتر دانشجویی ناحیه مقاومت شهرستان کازرون با تقدیر از امیر سیاحی گفت: درمدت تصدی مسئولیت برادر سیاحی تعامل بسیارخوبی بین بسیج و مسئولان دانشگاه و دانشکده برقرار بوده است و با تلاش ارزشمند خود توانسته بهترین اردوی تخصیصی جهادی که به لحاظ کیفیت در سطح استان بی نظیر و درسطح کشور کم نظیر بوده است، ساماندهی و به مناطق محروم اعزام نماید.

محسن رحمانی با اشاره به نقش و ماموریت بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه ها گفت: برگزاری اردوی جهادی در راستای کمک رسانی به جامعه روستایی و عشایری کاملا تخصصی و بر حسب نیاز مناطق مربوطه انجام شده است و دامداران و عشایر از این خدمات ارزشمند بسیار راضی بوده و خواهانه تداوم این امر مهم هستند .

رئیس دانشکده دامپزشکی واحد کازرون با تشکر از نقش امیر سیاحی که با بهره گیری از اخلاق و نیز برخورد مناسب خود موجب وحدت، همدلی و همکاری خوبی در دانشکده شده است اظهار کرد: مسئولان دانشکده دامپزشکی تعامل خوبی با بسیج دانشجویی داشته است و در همین راستا بهترین مکان دانشکده که برای مدیریت دانشکده در نظر گرفته شده بود دراختیار بسیج قرار دادیم و امیدوارم بسیج در ادامه بتواند از این روش و منش درجذب حداکثری تلاش نماید.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکده تقدیر ومسئولیت این پایگاه دانشجویی به محمد مهدی پادام داده شد
نام:
ایمیل:
* نظر: