گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
بیانیه بسیج دانشجویی:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فراشبند درخصوص سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش تنویر فراشبند ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فراشبند درخصوص سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رئیس جمهوری آمریکا که به گفته خود شخصی دیوانه است و مردم ایران نیز از او انتظاری جز فحاشی و دروغ گویی ندارند، در سخنانی خصمانه رویکرد خود را نسبت به برجام، کشور ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است. هر چند جواب ابلهان خاموشیست، لذا بر خود لازم می داریم جواب برخی از گزافه گویی های او را بدهیم.

«ترامپ گفته بود ایران تهدید است و خطرناک تر می شود» آقای ترامپ ما تهدید هستیم یا شما که برای اولین بار در جنگ های مختلف در دنیا از سلاح هسته ای علیه یک ملت استفاده کرده اید؟

«ترامپ گفته بود ایران حامی شماره یک تروریسم در جهان است» آقای ترامپ یادتان رفته است شما در برنامه های انتخاباتی خود گفته بودید که گروه تروریستی داعش را آمریکا به وجود آورده است، آنوقت می گوئید ایران حامی تروریسم است؟

«ترامپ گفته بود سپاه از تروریسم حمایت می کند و پس از سخنرانی او وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های سرسختانه ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال کرد» رئیس جمهور و کنگره ی آمریکا بدانند ما سلاح داریم، ما موشک داریم و اینها برای دفاع از کشور ماست و به هیچ دولتی اجازه بازرسی از اماکن حساس نظامی خود را نمی دهیم.

نکته ای دیگر در سخنرانی ترامپ مشهود بود این است که او هیچ اطلاعی از جغرافیای جهان ندارد و باید برود جغرافیا را دوباره پاس کند. چرا که هنوز اسم یک خلیج معروف را یاد نگرفته است، همان خلیجی که سربازان و به قول خودشان کماندوهای آمریکایی در چنگال نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  درآمدند و از ترس لباس خود را خیس کردند.

آقای ترامپ شما غلط می کنید خلیج فارس را خلیج عربی می نامید.هر چند ما می دانیم این حرف را برای جلب رضایت عربستان زده اید تا در آینده نیز از این کشور مانند یک گاو شیرده استفاده کنید و سلاح های کمپانی خود را به او بفروشید.

طبق گفته ترامپ نقص برجام این است که درباره برنامه موشکی ایران سکوت کرده است از سخنان ترامپ واضح است که زمزمه های برجام دیگری به نام برجام موشکی به گوش می رسد زهی خیال باطل؛ ما چهارسال گذشته راهی را رفته ایم و ترامپ در نظر دارد در دوره ریاست جمهوری خودش ایران را به جایی ده ها  برابر بدتر از اینجا برساند.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان فراشبند اعلام می داریم سخنان ترامپ از سخنان یک دیوانه ابله نیز بی ارزش تر بوده، و تنها سگ گله آمریکا یعنی اسرائیل را خوشحال کرده است به درک که آمریکا توافق برجام را نمی پذیرد دانشمندان ما نمی گذارند خون احمدی روشن ها و شهریاری ها  پایمال شود و هسته را دوباره می سازیم و از حق خود دفاع می کنیم.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان ملی ایران است و آمریکا هرگز نمی تواند این نهاد مقدس را تضعیف نماید.و به قول حضرت امام(ره) اگر سپاه نبود کشور نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر: