جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۲:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
بسیج کارمندان شهرستان جهرم ضمن محکومیت شدیدسخنان ترامپ بر اتحاد و یکپارچگی همه آحاد و گروهها و پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشته،خواهان اقدام عملی و انقلابی دولتمردان در قبال این بی حرمتی های اخیر است.
به گزارش تنویر جهرم، بسیج کارمندان شهرستان جهرم در محکومیت مواضع ضد ایرانی ترامپ در بیانیه ای بر اتحاد و یکپارچگی همه آحاد و گروهها و پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشته اند.
متن بیانیه بدین شرح است:

به نام خدا
مذاکره با امریکا ممنوع است،به خاطر ضررهای بی شماریکه دارد و منفعتی که اصلا ندارد
امام خامنه ای (دام ظله) 15/07/94

سخنان  سخیف و بیشرمانه روز گذشته ترامپ در قبال ایران اسلامی و ملت شهید پرور ایران اسلامی چهره واقعی شیطان بزرگ و بنا به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ،طاغوت اعظم زمانه را عیان ساخت و دیگر بار این جمله آشنا را به یادمان می آورد که به امریکایی ها نمی توان اعتماد کرد.رابطه ای که در پنج سال گذشته با تجربه ای جدید و در جریان برجام نافرجام ، برملا شدن چهره فریبکار ایالات متحده امریکا و غیر قابل اعتماد بودن دولتمردان آن را برای ملت فهیم ایران عیان ساخته و تمامی افراد،احزاب وگروههای سیاسی را در یک جبهه متحد، در دفاع از ارزشهای جمهوری اسلامی ایران و دستاورد های انقلابی قرار دارد که نزدیک به چهار دهه تمام قد ازآرمانهایش دفاع کرده است.
رییس جمهور یانکی ها با ادبیاتی توهین آمیز که ریشه در استیصال و درماندگی کاخ سفید داشته، خشم وبه بن بست رسیدن نقشه های شوم خویش را در نزدیک به سی و اندی سال در قالب تهدید،ارعاب و فریادهای پوشالی نعره می زند و سپاه پاسداران ،این فرزند غیور و برومند انقلاب اسلامی را  تهدید می کند،غافل از آنکه ایران سرافراز  پاسدارانی به عدد جمعیت خویش دارد.
ایالات متحده آمریکا و سینه چاکانش بدانندکه خیال بازگشت به گذشته و سیطره کاخ سفید بر آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس را به گور خواهند برد و ایران اسلامی تحت لوای فرماندهی بزرگ مردی از تبار حسین (علیه السلام)،مقام معظم رهبری امام خامنه ای و سپاه پاسداران ،سربلند تر از گذشته مسیر توسعه و پیشرفت را پربار تر از گذشته طی خواهد نمود.
بسیج کارمندان شهرستان جهرم ضمن محکومیت شدیدسخنان ترامپ بر اتحاد و یکپارچگی همه آحاد و گروهها و پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشته،خواهان اقدام عملی و انقلابی دولتمردان در قبال این بی حرمتی های اخیر است.


نام:
ایمیل:
* نظر: