کد خبر: ۱۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
سردار فضلی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رئیس‌جمهور مستکبر آمریکا علیه مردم آگاه و مدافع ایران رجزخوانی و توهین کرد.

به گزارش بیکافارس از تنویر، سردار علی فضلی صبح جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم متمرکز اعزام دانش آموزان کشور به اردوی راهیان نور که به میزبانی استان البرز  برگزار شد، با اشاره به اینکه شهیدان بی‌شماری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تقدیم نظام شده است، اظهار داشت: در ایام و حزن و اندوه آل الله در حال انجام بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی انقلاب اسلامی (اعزام کاروان راهیان نور) از سراسر کشور به میزبانی استان البرز هستیم‌.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزانی از استان‌های تهران، قم، البرز و قزوین در این مراسم، افزود: شهدا به گردن همگی ما حق بزرگی دارند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور تصریح کرد: با اجازه خانواده، پدر و مادر شهید فهمیده اجازه برگزاری این اقدام اثرگذار اخذ شد تا بار دیگر راه امام حسین(ع) ادامه پیدا کند.

فضلی با اشاره به اینکه فرزندان ایران و دانش آموزان باید بدانند در راه سیدالشهدا(ع) قدم برمی‌داریم و در این راه ثابت‌قدم هستیم، گفت: امام حسین(ع) اهداف آرمانی داشت که امروز فرزندان امام خمینی(ره) در این راه قدم برمی‌دارند.

وی احیای نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر را که قدری مورد غفلت واقع‌شده را ازجمله اهداف امام حسین(ع) برشمرد و تصریح کرد: شب گذشته رئیس‌جمهور مستکبران علیه مردم آگاه و مدافع ایران رجزخوانی و توهین کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: برای آماده شدن دفاع از دین خدا، امروز همه اعم از شیعیان و اهل سنت مهیا شده‌اند تا خود را به آرمان ها نزدیک کنند.

فضلی با تأکید بر اینکه امام راحل بر این مهم تأکید داشتند که هر شب باید به دشمن هجمه کرد و خواب را از چشمان آن‌ها گرفت، گفت: این بیان و فرمان نائب امام زمان(عج) برای راهبردی پیش روی امت بود که امروز عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی خودسازی فردی را ازجمله آثار مهم اردوهای راهیان نور دانست و گفت: تهدید نظامی و تحریم‌های صورت گرفته توسط دشمن ازجمله یاوه‌گویی‌هایی است که حدود ۴۰ سال به شنیدن آن عادت کرده‌ایم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر تا امروز تنها روایت فتح در دفاع مقدس را برای فرزندان خود بازگو می‌کردیم امروز باید روایت فتنه و شیطان بزرگ را برای دانش آموزان موردتوجه قرار دهیم، این مهم با هماهنگی شایسته وزارت آموزش‌وپرورش در حال انجام است.

وی با اشاره به دلاور مردی و ایثارگری شهیدان هشت سال دفاع مقدس از جمله شهید بابایی، اظهار داشت: شهید عباس بابایی در حین انجام مأموریت و درراه خدا به شهادت رسید، امیدوارم هیچ‌گاه شرمنده شهدا و امام راحل از دنیا نرویم.

فضلی با اشاره به اینکه به‌نوبه خود از دولت‌مردان، نیروهای مسلح و مجلس شورای اسلامی به‌واسطه حمایت از اعزام راهیان نور تشکر می‌کنم، گفت: امروز هفت استان کشور ازجمله استان‌های درگیر جنگ؛ مهیای پذیرایی از دانش آموزان حاضر در راهیان نور هستند، امروز توفیق زیارت جای پای شهدا نصیب دانش آموزان شده است.

فارس؛
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: