آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: ایستادگی و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی یک راهبرد برآمده از مفاهیم قرآنی است
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنمای دستیابی به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت است، گفت: اُنس با قران و تدبر در آیات این کتاب الهی انسان را از آلوددگی ها و آسیب های اجتماعی دور می کند.

وی با بیان اینکه اُنس با قرآن موجب تقویت و تعمیق معنویت الهی است، گفت: قرآن الگوی اصلی تربیت انسان کامل، مومن و متعهد است و آموزه هایی نظیر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان از این کتاب الهی سرچشمه می گیرند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر افزود: قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) دو گنجینه ارزشمند دین اسلام برای نسل بشر و ملت های مسلمان سراسر جهان هستند.

وی با بیان اینکه مفاهیم قرآنی محور اصلی برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در نهاد سپاه هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که تشکیل آن براساس از آیات قرآن بوده و با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر این نهاد الهی همچنان در مسیر تحقق آموزه های قرآنی گام برمی دارد.

سرهنگ پاسدار شفیعی با بیان اینکه سپاه همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ایستادگی و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی یک راهبرد برآمده از مفاهیم قرآنی است و تا زمانی که قرآن و مفاهیم ان در جامعه ایران جریان داشته باشد هیچ گونه آسیبی متوجه ملت ایران نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با مستکبران، ظالمان و زیاده خواهان یکی از آموزه های مهم قرآنی است، خاطرنشان کرد: تهدیدات اخیر رییس جمهور آمریکا نسبت به سپاه هیچ گونه تغییری در مواضع این نهاد بوجود نخواهد آورد و سپاه در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی سرزنده تر و با نشاط تر از گذشته گام خواهد برداشت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر افزود: سپاه فجر برنامه های متعددی اعم از کلاس های آموزشی و مسابقات قرآنی برای سربازانی که در این نهاد مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند تدارک دیده تا این جوانان غیور توام با آموزش های نظامی از مفاهیم قرآنی و معارف اهل بیت (علیهم السلام) نیز بهره مند شوند.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اعلام اینکه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاهِ فارس صبح امروز در شیراز و همزمان در سراسر استان آغاز شده است، گفت: این دوره از مسابقات قرآن سپاه فجر در رشته های اذان، حفظ و قرائت با حضور پاسداران شاغل و سربازان سپاهِ استان فارس برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات استانی و پس از آن به مسابقات قرآن کشوری سپاه راه خواهند یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: