جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
داوود زاهد نژاد در دیدار شهردار با پایوران سپاه :
 

شهردار زرقان در دیدار با فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه زرقان، سپاه را نهادی انقلابی و مردمی، برای مردم و در کنار مردم دانست و از زحمات مجموعه سپاه زرقان در طول سالیان گذشته تقدیر کرد.

ایشان در ادامه ضمن ابراز تاسف از سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا و توهین های ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: اهانت ها و توهین های رئیس جمهور امریکا اهانت به کل مردم ایران بود.

فروزان با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران در جامعه اظهار کرد: دلاوری ها و رشادت های سپاه در مقابل دشمنان طی دوران دفاع مقدس و پس از آن ایجاد امنیت، سازندگی و تلاش در جهت اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش باعث محبوبیت سپاه پاسداران در قلب ایرانیان گردیده است.

شهردار زرقان با بیان اینکه مجموعه سپاه در طول چهار دهه گذشته از زمان جنگ تحمیلی تاکنون اقدامات شایسته ای در راستای سربلندی انقلاب اسلامی داشته، افزود: حمایت و پشتیبانی از این نهاد انقلابی طی چند سال گذشته موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان نظام بوده است.

ایشان در پایان سخنان خود بر همدلی و همبستگی تمام مجموعه ها و اتحاد ملت در برابر زیاده خواهی آمریکا تاکید کرد و افزود: باید در برابر این اقدامات خصمانه مقاومت و ایستادگی کرد
پس از وی سرگرد پاسدار داوود زاهد نژاد مسؤل بازرسی سپاه زرقان در ابتدا با ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده در سال جاری و همچنین آمار و ارقام تعداد پایگاه ها و حوزه های این ناحیه،سخنان خود را آغاز کرد و همچنین فعالیت های معاونت فرهنگی در پارک جنگلی را از جمله مهمترین همکاری های سپاه زرقان با شهرداری دانست.
داوود زاهد نژاد ساخت سالن های ورزشی و حسینیه ی امام خامنه ای را از بزرگترین دستاورد های سپاه زرقان در عرصه عمرانی دانست و تاکید کرد این ناحیه در مباحث اقتصاد مقاومتی نیز اقدمات موثر و بسزایی از جمله تغییر الگوی کشت داسته است.
وی در پایان سخنان خود بی حجابی،عدم استقبال از نماز جماعت،و طلاق را از مشکلات فرهنگی شهر دانست و تاکید کرد که ما بیشتر به دنبال کار فرهنگی هستیم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: