گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
اردوی معرفتی ـ زیارتی اصحاب رسانه فارس به‌همت سازمان بسیج رسانه این استان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیسج رسانه فارس، اردوی معرفتی ـ زیارتی اصحاب رسانه فارس به ‌همت سازمان بسیج رسانه این استان طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ مهرماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

در این اردو برنامه‌های متنوع معرفتی، بصیرتی، سیاحتی و زیارتی برای ۴۰ نفر از اصحاب رسانه استان فارس در بخش‌های مختلف برگزار شد.

از جمله برنامه‌های این اردو می‌توان به برگزاری نشست هم‌فكری و هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان فارس با موضوع بررسی چالش‌ها و موانع استان فارس و نقش رسانه‌های مطالبه‌گر اشاره كرد كه این برنامه‌ به‌همت صدا و سیمای فارس برگزار شد و در آن جمعی از اصحاب رسانه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این رابطه پرداختند.

برگزاری نشست معرفتی و بصیرتی با سخنرانی رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و خطیب توانمند كشورمان در محل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این اردوی زیارتی ـ معرفتی بود.

همچنین از دیگر برنامه‌های معرفتی این اردو می‌توان به دیدار جمعی از بانوان بسیجی خبرنگار استان فارس با خانواده شهید علیرضا توسلی، فرمانده و مؤسس تیپ فاطمیون معروف به ابوحامد اشاره كرد.

اجرای برنامه‌های زیارتی و سیاحتی و تفریحی، بازدید از ورزشگاه بزرگ امام رضا(ع) متعلق به آستان قدس رضوی، بازدید از موزه قرآن‌های نفیس، هدایای مقام معظم رهبری و فرش آستان قدس رضوی و همچنین شركت در برنامه روضه رضوان از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

بنا بر این گزارش، رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست خود با اصحاب رسانه فارس به تبیین نكاتی درباره تفاوت‌های رسانه اسلامی و غیراسلامی و همچنین رسانه طراز انقلاب اسلامی پرداخت.



نام:
ایمیل:
* نظر: