گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۱۱۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش

به گزارش تنویر سپاه ناحیه گراش ، تجمع طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع)گراش با سخنرانی فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی و با حضور مسئول سیاسی و فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه گراش و با شرکت حجت اسلام ابوذر برفر (مدیر حوزه علمیه) ، اساتید و طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) در حمایت از نظام اسلامی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا هماهنگ با تجمع طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور در مورخ 25/07/96  برگزار گردید.

fgdf

fgdf

سرگرد پاسدار مجتبی دهقان فرمانده سپاه ناحیه گراش در طی بیاناتی با تشبیه انقلاب اسلامی ایران به حکومت اسلامی پیامبر اکرم(ص)، خطر استحاله انقلاب و مظلومیت ولی زمان همانند مظلومیت امام حسین (ع) در واقعه ی کربلا  را متذکر شد و راه رفع خطر را بصیرت و هوشیاری نیروهای ارزشی و انقلابی قلمداد کرد.

fgdf

 حجت الاسلام جعفری مسئول نمایندگی ناحیه در ضمن بیاناتی سپاه را بنیان مرصوص و سد سدید برای انقلاب اسلامی معرفی کرد که شاخ های گاوهای وحشی منطقه ای و فرا منطقه ای در برخورد با آن شکسته خواهد شد.

ایشان درباره سناریوی جدید آمریکا و غرب اضافه کرد: درباره این سناریو دو نگاه وجود دارد: نگاه خوش بینانه و نگاه تیزبینانه .

نگاه خوش بینانه می گوید: آمریکا مدعی عدم قبول برجام و اروپا مدعی قبول برجام است لذا اتحاد غرب علیه ایران شکسته شده است. اما نگاه تیزبینانه می گوید:« ولن ترضی عنک الیهود ولا النصاری حتی تتبع ملتهم» یعنی غرب که ترکیبی است از مسیحیت و یهودیت  تحریف شده از شما راضی نمی شوند تا اینکه از راه و روش و سیاست های فرهنگی ، اقتصادی و... از آنها تبعیت نمایید و دچار استحاله شوید.

اینکه آمریکا می گوید برجام را قبول ندارم و اروپا می گوید به شرط اینکه ایران شمشیر مقاومت را غلاف کند و قدرت نمایی موشکی نداشته باشد، برجام را قبول داریم ، همان سیاست چماق و هویچ و همان سیاست شل کن- سفت کن قبلی آنهاست.

لذا این شیطان بزرگ و جنود او تقسیم کار کرده اند و در فکر تحمیل برجام 2 و 3 در ایران و استحاله نظام اسلامی هستند و تنها راه مقابله با آنها جهاد کبیر و عدم تبعیت از آنهاست، آنجا که خداوند در سوره فرقان می فرماید:

«ولا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا».

در پایان شرکت کنندگان در تجمع با قرائت بیانیه ، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

fgdf

fgdf

fgdf

fgdf
نام:
ایمیل:
* نظر: