آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
شمشاد محبی مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) كربلای معلی از تمام خیران و نیكوكاران استان فارس جهت خدمات‌دهی به زائران پیاده اربعین حسینی دعوت کرد.
شمشاد محبی، مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) كربلای معلی با اشاره به برپایی این موكب در سال گذشته در كربلای معلی گفت: بحث جمع‌آوری كمك به برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری آغاز شده است که از اقشار مختلف مردم و خیران و نیك‌اندیشان جهت مشاركت در این كار خیر دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: خیران و نیك‌اندیشان می‌توانند كمك‌های خود را برای برپایی این موكب در كربلای معلی به شماره حساب ٢٥٤٧-٤٣-٥٥٥٥٥٥٥-١ بنام موكب احمدابن موسی (ع) نزد بانك انصار شعبه شهدای گمنام واریز كنند.

محبی بیان کرد: سال گذشته با اهتمام مردم و خیران استان بیش از یك میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان كمك‌های نقدی و غیرنقدی به موكب احمدبن موسی(ع) جمع‌آوری شد.

مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) گفت: این كمك‌های مردمی به حساب موكب احمدبن موسی(ع) واریز شده و در ایام اربعین حسینی صرف ارائه خدمات به زائران اربعین شد.

وی با بیان اینكه برای جذب كمك‌های خیران، افراد مختلفی ما را یاری می‌دهند، گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه هر شهرستان، ائمه جمعه و جماعات و غیره همگی خیران را در منطقه خود جمع‌آوری كرده و به تبیین اهمیت موضوع خدمت‌رسانی به زائران حسینی می‌پردازند.

مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) این نكته را یادآور شد كه تعداد خیران این موكب بسیار زیاد است كه نمی‌توان از تك تك آن‌ها نام برد و سپس ادامه داد: در سال گذشته طبق ارزیابی‌های انجام شده در كشور، موكب احمدبن موسی(ع) از تمام جهات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعم از امنیت، تغذیه، پذیرش و اسكان و غیره حائز رتبه نخست در كشور شد.

وی با بیان اینكه در هیچ استانی به اندازه فارس كمك‌های مردمی برای زائران اربعین حسینی جمع‌آوری نشد، گفت: فارس در بحث كمك‌رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی رتبه نخست كشور را داراست.

محبی اظهار كرد: امسال نیز به فضل خدا و با همكاری سردار غیب‌پرور، مدیرعامل موكب و سردار غیاثی، فرمانده سپاه فجر و سهرابی،‌ مدیركل صدا و سیما، برنامه‌ریزی‌های متعددی برای جمع‌آوری كمك‌های مردمی و خیران انجام شده است كه در این راستا جلساتی نیز با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های علمیه، هیئت امنای مساجد و غیره در شهرستان‌های فارس در این باره برگزار می‌كنیم.

مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) با بیان اینكه امسال به دلیل گسترش موكب نیازمند كمك‌های بیشتری از مردم و خیران هستیم، اضافه کرد: سال گذشته ما روزانه هفت هزار نفر را در موكب احمدبن موسی(ع) اسكان می‌دادیم اما امسال بنا داریم این تعداد را به ۱۰ هزار نفر برسانیم بنابراین باید كمك‌های بیشتری نیز در این زمینه جمع‌آوری كنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: