کد خبر: ۱۱۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
امام‌جمعه موقت لامرد:
امام‌جمعه موقت لامرد گفت: اگر پروژه‌ای در لامرد متوقف می‌شود، مسؤولان شفاف به مردم بگویند.

به گزارش تنویر لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد اظهار داشت: افرادی که توانمندی دارند در راستای ایجاد مراکز تولید و اشتغال، کمک و سرمایه‌گذاری کنند تا ظرفیت‌های اقتصادی هم بالا برود.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت ملی و جلوگیری از شکاف در جامعه بسیار مهم است، افزود: زمانی که اتحاد و وحدت در میان مسؤولان نباشد، به‌طور یقین کم‌تر کسی اعتماد می‌کند و مسئولان باید اتحاد و وحدت خود را به مردم نشان دهند.

خطیب موقت جمعه لامرد با اشاره به نیاز لامرد در جهش و توسعه گفت: اگر پروژه‌ای در این شهرستان عقب یا متوقف‌ شده است خیلی شفاف از سوی مسؤولان به مردم گفته شود.

غفاری ادامه داد: امروز طرح راه‌های این شهرستان در جریان است، این‌ها هم به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم خوشحال شوند.

وی در خصوص وضعیت فرودگاه بین‌المللی لامرد نیز تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی این شهرستان یک نعمت بزرگ است اما مشکلاتی به‌واسطه رکورد در بازار و کمبود مسافر ایجاد شده، اما باید مردم را در جریان بگذاریم تا مردم کمک کنند و خیلی شفاف از سوی مسؤولان با مردم سخن گفته شود تا مردم دلسرد نشوند.

امام‌جمعه موقت لامرد در مورد فرارسیدن اربعین حسینی نیز بیان داشت: اجتماع اربعین یک کنگره بزرگ حسینی است که متولیان شهرستان لامرد نیز باید تلاش کنند ظرفیت‌های بزرگ معنوی این شهرستان در این کنگره به‌خوبی معرفی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: