چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز:

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در جمع کارکنان این سپاه بیان داشت: ملت مومن،انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی،ملتی ولایتمدار و تابع محض ولایت مطلقه فقیه هستند و هیچ وقت فریب عوامل مزدور و مواجب بگیر خارج نشین و دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی را نخورده و نمی خورند.


سرهنگ پاسدار خسروانی افزود:ما با نام و تاریخ کوروش که یکی از نمادهای ملی کشور ماست مشکل نداریم،موضع ما،مقابله با توطئه های منافقین است که از طریق شبکه های ماهواره ای درصددند جوانان و مردم فهیم و همیشه در صحنه ما را با تبلیغات دروغین خود وادار کنند که در جامعه هنجار شکنی کنند، ولی مردم فهیم ما با فهم و درایتی که دارند به فضل خدای متعال، نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی ادامه داد: روزی به نام روز کوروش در تقویم ملی ما ثبت نشده است."روز 7 آبان یک روز جعلی و ساختگی توسط دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی است"و هرگونه تجمع و گردهمایی در روز 7 آبان در پاسارگاد و مقبره کوروش غیر قانونی است.

سرهنگ پاسدار خسروانی در پایان سخنانش توصیه نمود: که جوانان عزیز ما هوشیار باشند تا در دام منافقین و سلطنت طلبانی که کینه این نظام مقدس را بر دل دارند،نیفتند.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: