پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۹:۳۲
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
امام جمعه قیروکارزین درخصوص 7آبان بیان نمود:
امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه اگرچه کوروش شخصیت مهمی است:ولی هرچند حرفهایی خوبی هم بیان داشته است اما باوجود نبی مکرم اسلام کلامی بالاتر و کامل تر از آن داریم

امام جمعه شهرستان قیروکارزین در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز جعلی 7 آبان در استان فارس که یک عده ای کنار قبر کوروش جمع می شوند اظهار داشت: آنجا سال گذشته عده ای زیادی را جمع کردند  و شعارهای ساختارشکنانه و شرک آلود مطرح کردند.

خیلی جای تأسف دارد که انسان هویت خودش را از دست بدهد بعد برود در این موج قرار بگیرد و هر طرف که باد آمد به آن طرف برود.

وی ادامه داد: متأسفانه سال گذشته یک عده ای رفتند و ازشهرستان ما هم حضور داشتند که تمام اسناد این ها موجود است که چند نفر از این شهرستان رفته اند.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه اگرچه کوروش شخصیت مهمی است:ولی هرچند حرفهایی خوبی هم بیان داشته است اما باوجود نبی مکرم اسلام  بالاتر و کامل تر از آن داریم چقدر بدبختی است که انسان دوباره به عقب برگردد.

حجت الاسلام اکبری درادامه ابرازداشت: وقتی که پیامبر اسلام با جامع ترین وکاملترین مکتب آمد دیگر ما نباید به عقب بر گردیدم حتی به ادیان، پیامبران وانبیاء گذشته هم بر نمی گردیم .

چون اسلام یک دین کاملی است حالا می خواهد آن دین یک دین پیغمبری هم باشد دیگر به عقب بر نمی گردیم چون دینی کاملتر از آن آمده است.

دشمن از این شیوه بهانه ای درست می کند تا عده ای را علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی تحریک کنند.

وی با یادآوری این روز جعلی در سال گذشته در منطقه پاسارگادافزود: چقدر زشت است و من در تعجبم عده ای تمام هویت خودشان را از دست داده بودند وشعار می دادند ما آریایی هستیم و عرب را نمی پرستیم.

این صدردصد بد فهمی و جهل است بلکه هدف، انسانیت و راه درست است.

وی با اشاره به مکتب و شخصیت حضرت امیرالمومنین(ع) تمام زوایای زندگی ایشان به گونه ای است که   بی دین و یهودی هم این مکتب را ببیند می پذیرد  اظهار داشت: جورج جوردان که یک مسیحی است اظهار میکند من بارها نهج البلاغه را مطالعه کردم و در تنهایی گریه کردم از یک همچون شخصیت بزرگی  فهمیدم که   حق با علی (ع) است.

 دشمن می خواهد با این روش و استفاده ار احساسات مردم را تحریک کنند. باید حواسمان باشدو دقت کنیم هویت و راه اصلی خود را رها کنیم و بعد می خواهید راه اصلی خود را در کوره زاری را با چهارتا حرف  شعار پیداکنید؟

وی با بیان اینکه ما مسلمانیم و در محضر پیغمبر حاضر خواهیم شد و در قیامت دنبال پرچم هر کسی بودیم ما را خواهند برد گفت: در روز قیامت غیر ازپیامبر اسلام کاملتر و جامع تر نیست و حتی انبیاء هم در زیر پرچم پیامبر اسلام خواهند آمد.

ایشان پیغمبر هم باشدبازهم نباید به سراغ آن رفت چون ما کاملترینش را داریم باید حواسمان باشد و این خودباختگیست.

 



 


نام:
ایمیل:
* نظر: