گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
در پیام سرلشکر باقری مطرح شد:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مواضع مقتدرانه امیر موسوی در خصوص تحکیم همدلی و وحدت بین ارتش و سپاه پاسداران و برگزاری شایسته مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری ارتش تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مواضع مقتدرانه وی در خصوص تحکیم همدلی و وحدت بین ارتش و سپاه پاسداران و برگزاری شایسته مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری ارتش تقدیر و تشکر کرد.

 متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسمه تعالی

امیر سرافراز ارتش اسلام سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

مواضع حکیمانه و مقتدرانه و همراه با بصیرت انقلابی جنابعالی از بدو تصدی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحکیم همدلی و وحدت بین ارتش و سپاه پاسداران، بار دیگر دوستان جمهوری اسلامی را به تحسین و دشمنان را به نا امیدی از پیگیری اهداف خصمانه وا داشت.

تاکید بر این نکته که ارتش دست در دست سپاه تا فرو ریزی پایه های سلطه و پایان عمر رژیم صهیونیستی پیش خواهد رفت، از جمله مصادیق آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» بود که به شکل مناسب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) و در محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا بیان شد.

گرچه بهترین پاداش ها برای انسان مخلص، خشنودی و رضای پروردگار حق تعالی است، لیکن به مصداق حدیث شریف رضوی «من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل» بدین وسیله مراتب قدر دانی و سپاس خود را در اتخاذ این مواضع که نمایشی از «ید واحده» می باشد، اعلام می دارم.

از خداوند قادر متعال دوام عزت جنابعالی و توفیق آحاد رزمندگان دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: