جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
فرمانده سپاه مهر گفت:
رضایی گفت: امام حسین(ع) و شهدای کربلا رفتند تا شعار استکبار ستیزی هیهات من الذله بماند و امروز معنای این شعار مرگ بر آمریکاست.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در مراسم بزگداشت شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور که در حسینیه امام رضا(ع) شهر مهر برگزار شده بود اظهار داشت:شهدای عزیز ما ابتدا در مقابل شیطان درون قد علم کردند و در جهاد اکبر پیروز شدند و سپس توفیق جهاد اصغر و ایستادگی در مقابل شیطان صفتان نصیبشان شد.

رضایی تهدید و تطمیع را دو راهبرد شیطان درون و شیطان صفتان بیرون دانست و گفت: رئیس جمهور قبلی آمریکا از راهبرد لبخند و تطمیع استفاده کرد و رئیس جمهور فعلی آمریکا از راهبرد تهدید استفاده می کند و اتاق فکر هر دو رئیس جمهور را نظریه پرداران غربی تشکیل می دهند که با دین و هدف ما مخالف هستند.

وی ادامه داد: اگر امروز در این محفل هستیم باید بدانیم خون شهید ریاضی پور و دیگر شهدای مدافع حرم را سردمداران یهود، آمریکا و اسرائیل به زمین ریخته اند و در واقع آن ها بوجود آوردنده داعش هستند و همواره در صددند تا شما را از مسیر انقلاب، شهدا و ولایت خارج کنند.

فرمانده سپاه مهر تاکید کرد: امام حسین(ع) و شهدای کربلا رفتند تا شعار استکبار ستیزی هیهات من الذله بماند و امروز معنای این شعار مرگ بر آمریکاست.


نام:
ایمیل:
* نظر: